a

a

úterý 13. března 2012

PŘIVOLÁVÁM JARO

Těmito tulipány bych chtěla malinko popohnat jaro,
které už je za dveřmi a hlavně poděkovat Vám všem
za nádherné komentáře k fotografiím.
Jste můj hnací motor a budu se snažit,
aby se bylo vždy na co dívat.

Na tuto fotografii jsem docela hrdá.
Znáte to sami, vy co fotíte už, když fotografii aranžujete víte, 
že to bude ono. Již v hledáčku mi bylo jasné, že se povedla.

Miluji květiny a je jedno jestli jsou ve váze, 
v květináči nebo na zahradě. Dávají mi potěchu a radost.

Dnes 10-ti letá dcera prohlásila vždyť jsou
to jen kytky - nemluví,
ale právě naopak květiny mluví svoji krásou
a dělají nás šťastnějšími.
Však i to 10-ti leté mládě to jednou pochopí :o).



4 komentáře:

  1. Leonko,krásné!miluji tulipánky a ještě v tomhle džbánku!fotka se ti opravdu vydařila...papa

    OdpovědětVymazat
  2. Peturško, moc děkuji dnes jsem u tebe obdivovala andělku v kouzelných barvách. Povedla se. Pá.

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, moc děkuji. Velice si toho vážím. Mějte se krásně pá.

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea