a

a

úterý 12. června 2012

Ubrus s aplikacemi a můj nový pomocník

Mé milé, na počátku jsem jen zkoušela rohy do 45°
a tak jsem zvolila tyto látky než střihnout
do něčeho dražšího. Vše se mi povedlo hned na první pokus
a nakonec jsem dílko došila a je z něj ubrus.
Pomalinku se připravuji na patchworkovou deku
a toto je malá generálka.






Ráda bych Vám představila svého nového pomocníka.
K narozeninám, které mám sice až za dva měsíce
jsem dostala Janomku 607.
Děkuji mému muži, že má takové
pochopení pro můj koníček.
Děkuji drahý.


Pá mé milé. Lea



7 komentářů:

  1. Lonko,tak to je paráda...jsi šikule,šikovná!páá momentálně zdravím z postele s parádní angínou...

    OdpovědětVymazat
  2. Petruško, moc děkuji a hlavně se uzdrav děvče. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi prostě šikulka, o tom není pochyb... pá! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, děkuji, ale to samé musím napsat i o tobě. Neustále okukuji tvé háčkované věcičky. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj Leonko, šikulko, pěkně se ti vede a chválím tvého manžela:-) Co to prosím je za stroj, písni mi, díky. Já bych tááák chtěla nový, ale nevím nevím, chybí mi ten skvělý manžel:-) :-) mám starý stroj a potřeboval by nějakého opraváře, nevíš o někom v okolí Brna??? Pá zlatíčko Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Leonko...moc Ti přeji takový úžasný stroj....už se těším jaké krásné kousky na něm vytvoříš...Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Janičko, děkuji jsi milá. Zatím se s ním seznamuji, ale jsem moc spokojená a doufám, že mi pomůže v začínajícím patchworku.Pá a měj se krásně drahá. Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea