a

a

pátek 14. prosince 2012

... zasněžené Brno ...

Mé milé,
 
ráda bych Vás dnes pozdravila
ze zasněženého Brna konkrétně ze Soběšic
kam Anička chodí na koně.

Dnes jsme byli na projížďce venku,
sluníčko bylo velmi nízko a neskutečně čarovalo.

Anička už se propracovala ke cvalu
a jsem na ni moc pyšná, protože těch pokynů
pro ovládání koně je opravdu hodně a vše sladit,
aby kůň nakonec cválal a ještě se na to dalo koukat
 a působilo to ladně a samozřejmě
není vůbec jednoduché.
 
 
 
 
 
 
 
 


Jsem ráda za fotografie ze sněhem,
protože v Brně se málokdy udrží déle než týden.
 
Mějte se krásně mé milé
Lea


4 komentáře:

  1. Parada,jizda na koni zasnezenym lesem ci krajinou,co vic si prat,to musi byt nadhera,Anicka je sikulka,krasny advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katy moc děkuji. Nádhera to opravdu byla. Užila jsem si to já s foťákem v ruce i dcera na koni. Děkuji za návštěvu blogu. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea