a

a

sobota 4. května 2013

Puntíkaté duo

 
Mé milé,
 
o volné sváteční středě a mezi balením
naší Aničky do Holandska vznikly tyto
 
Dva puntíkaté polštáře
 
v béžové barvě, které jsou opět doplněny
pleteninovým středem.
Přední strana je řešena sendvičově.
Přední top, termolín a podšito je bavlněnou látkou.
 
Polštář krásně drží tvar a působí plněji.
Zadní strana je bílá se skrytým zipem.
 
Využila jsem ranního sluníčka
a polštáře jsem vyfotila na zahradě. 
Z fotek mám pocit, že z nich dýchá pohoda
a nejraději bych zasedla a zachumlala se.
 
Opět jsou volné, objeví se na MMB i na Fleru
a doufám, že někoho potěší.
 
 





 
 
 
 
 
Zahrada se probírá k životu
a už vykouklo i moje oblíbené oregano
a  koniklec je nádherně rozrostlý a nakvetlý.
 




Narcisky ještě před tím než je stačila naše Celinka zbaštit.
Co se dělo potom si nepřejte vědět.
Nikdy jsem neviděla psa 10x po sobě zvracet,
ale doufám, že se poučila a příště jim dá pokoj.
 




V ulici nakvetly další tentokrát bílé Sakury.
 



Mějte se krásně mé milé a prosím myslete
 na nás ať ta 15-ti hodinová cesta, která čeká naši Aničku
rychle uteče ji i nám.
 
Pá Lea

 

8 komentářů:

  1. Téda, Lejko, ty pošltářky jsou nádherné, žasnu nad tou barevnou kombinací a látka/svetr, to se Ti fakt povedlo, prostě paráda! Pejska je mi teda upřímně líto a vás taky, protože to uklízení muselo být peklo. No, budem věřit, že se poučila a nezbaští příště ještě něco horšího. Držím palce při dlouhé cestě a přeju všechno štěstí! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc děkuji a představ si, že se z toho ta naše chlupatá potvůrka vůbec nepoučila a neustále mi okusuje chrpy, jen jsem zvědavá kdy zase přijde zvracení. Pá drahá Lea

      Vymazat
  2. Leuško,já ti tu vaší ulici tak závidím ..... ale náhodou jsi mě minule fotkami vnukla skvělý nápad .... hned jsem manželovi napověděla jaký má za naší "prďolku" zasadit strom :-)
    Krásný den přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, děkuji, že jsem tě inspirovala a stromy jsou to nádherné a bude růžový za holčičku jak dělaný. Pá drahá a myslím na tebe. Pá Lea

      Vymazat
  3. Leuško krásné fotečky ze zahrádky a polštářky jako vždy jedna báseń!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty polštářky jsou nádherné!!
    Na zahradě to už konečně vypadá k světu, že? Taky se těším z každého kvítku, jen jsem je letos ještě nefotila..Nějak vždycky zapomenu foťák doma...Čím to asi bude? :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky zahradu miluji a ráda fotím. Děkuji za návštěvu blogu. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea