a

a

úterý 16. července 2013

Čas letí jako bláznivý ...

 
Krásný den mé milé,
 
dnes budu možná malinko sentimentální, ale mám na to právo,
protože právě dnes mám narozeniny.
 
Mé drahé je mi celých a kouzelných
44 let.
Za svůj věk se nestydím, protože na něj nevypadám :o)
a cítím se na dvacet.
Podle mé sestry jsem přírodní úkaz.
 
 
 
 
Tohle nádherné stvoření se narodilo 16.7.1969
19-ti leté mamince za neskutečných veder.
Tatínkovi bylo 24 roků a oba ještě studovali.
Je vidět, že s láskou se dá zvládnout všechno.
 
 
Vytyčit si správný směr to je důležité
 
 
Děkuji za to,
 
že jsem,
že se mohu každý den probouzet vedle svého muže, 
vidět každé ráno své milované dítě,
přivítat se s naším psem,
pozdravit slunce
snídat se svými milovanými
a prožívat s nimi radosti a strasti všedního dne.
 
Rodina je pro mě to nejdůležitější co ve svém životě mám
a bez ní by můj život neměl smysl.
 
 
 
 
Mějte se krásně mé milé a všem ráčkům
přeji hlavně hodně zdraví.
 
Pá Lea
 
 
 

22 komentářů:

  1. Gratuluji k narozeninám a přeji všechno nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Leo, velká gratulace k narozeninám s přáním,
    aby každý tvůj budoucí den se stal nejkrásnějším a tvůj úsměv nevymizel,
    aby štěstí, láska, zdraví i tvá krásná rodina tě doprovázela na každém kroku po mnoho a mnoho let.....
    Leo, vše nejlepší. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne narozeniny preji :-) Radana

    OdpovědětVymazat
  4. Lei, vsetko najlepsieeeeee ... havne vela zdravia ... to je potrebne k tomu aby bol clovek stastny, usmiaty a v pohode :), pa Z.

    OdpovědětVymazat
  5. I já se připojuji ke gratulacím a přeji hlavně co nejvíce zdravíčka a ať Vám tvořivý duch a pozitivní nálada vydrží do dalších let. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji ti k dnešním krásným narozeninám vše nej. nej.
    Hlavně zdraví, životní elán, optimismus a úsměv na tváři.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Vše nej...aby ten zářící úsměv,láska a pohoda vydržely na věky!Krásnou oslavu s těmi co miluješ a oni Tebe!Moře tvůrčích nápadů a oceán zdraví Ti přeje Marcela.A opravdu, vypadáš s tím nádherným úsměvem na dvacet!

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Leo, k narozeninám Ti přeji: štěstí, zdraví, lásku, pohodu; pořád dobrou náladu; spoustu tvůrčích nápadů a s rodinkou pospolu :O). Zdravím a ještě přeji krásný narozeninový den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Leuško,přeji Ti k Tvým dnešním narozeninám hodně lásky,štěstí,sluníčka a splnění všech přání.Ať ti rodina a Anička dělají jen samou radost a máš se pořád tak krásně.
    Ps - ráda poznávám dalšího raka,já slavila už 30.6 :-)
    Ale stejně jsme se to uměly narodit viď :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Má milá, přeji ti jen vše krásné, hromadu radosti , hromadu lásky, hromadu zdraví.
    Dnešní den si náramně užij, a ještě alespon jednou tolik.-)
    měj se moc moc krásně pa ráčku, Ajka (ráček) .-))

    OdpovědětVymazat
  11. Leuško,
    přeji ti krásné narozeniny .... moře lásky kolem sebe a dobré přátele ... Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Leuško, velikááááánská gratulace.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Lea, prajem ti k narodeninám všetko len to najlepšie na svete, zdravie, šťastie, lásku, pohodu a veľa tvorivých nápadov:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  14. Vše nejlepší k narozeninám a minimálně ještě stejný počet oslav jako dosud:-). Ať Ti dlouho slouží zdraví, dobrá nálada až neubývá a máš stále hlavu plnou krásných nápadů a šikovné ruce. Ještě hodně let se svými miláčky Ti přeje Zuzana

    OdpovědětVymazat
  15. Leuško, všechno nejlepší a ať jsi pořád šťastná a zdravá... Krásné narozeniny Anny

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Leo,to jsou krásné narozeniny... hodně zdraví a pohodových dní se spoustou tvůrčích nápadů.
    Přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  17. Leuška, idem pozde ale predsa:-) Gratulácia veľkáááááá, nech sa Ti splní všetko po čom túžiš ♥ ... a keby si rôčik počkala oslavovali by sme spolu:-))) pa drahá ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Lejko! Nejdřív dovol, abych si údivem sedla na zadek... 44 let bych si netroufla ani tipnout! Vypadáš opravdu velmi velmi mladistvě, to jistě dělá Tvůj přístup k životu a ke všemu kolem Tebe ;o) a za druhé, přijmi ode mě opožděně (fuj, já ostuda) všechno nej nej nej k Tvým narozeninám... hodně lásky, zdraví, štěstí, zdraví, úspěchů v životě a... zdraví... když to je, to ostatní pak už tak nějak přijde samo... měj se moc krásně, jsem ráda, že jsem Tě poznala... pa, L.

    OdpovědětVymazat
  19. Drahá Leonko, krásný věk, přeji ti hodně hodně zdravíčka, štěstíčka a lásky, ať ti vše vyjde co si přeješ. Pá Marcela

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea