a

a

neděle 11. srpna 2013

Podložka ke květinovým polštářům

Krásný dobrý den mé milé,
 
dlouho jsem toužila ušít podložku nebo prostírku
a právě květinový panel z kterého jsem ušila i polštáře
se k tomu krásně nabízel. Použila jsem i stejné doplňkové barvy,
aby prostírka k polštářům pěkně pasovala.
 
Šití mi šlo krásně od ruky a až mě překvapovalo,
že na tom vlastně nic není.
 
S výsledkem jsem nadmíru spokojená
a určitě nezůstane u jedné.
 
 
Prostírka z květinového panelu
 
 




 
 
A další pejskovský polštář na přání.
Tentokrát s jezevčíkem.
 
 
 
Mějte se krásně mé milé
a děkuji všem za Vaše krásné a milé komentáře.
 
Pá Lea
 
 


5 komentářů:

  1. Leuško...moc tě zdravím,
    prostírka se ti opravdu moc povedla.
    Jsi šikulka!!!
    Měj se prima, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Lejko, opět moc krásná práce! Látky jsi skvěle vybrala a ještě líp to celé ušila ;o) hezkou neděli, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo Leuško,ten pejskovský panel je snad nekonečný,nebo se ti tam pejskové snad i množí :-)
    Krásný večer,pa,pa,pa

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Leuško, jsme zpět z chaloupky a koukám na Tvůj blog. Byla jsi opět hodně akční, prostírka k polštářkům se neskutečně hodí a působí uceleným dojmem. Hm ty mě snad donutíš, že si ušiju polštářky a prostírky sama, máš to opravdu moc pěkné. taky jsem pekla na chaloupce buchtu, byla výborná jak může být jen z pravých kachláků. Zdravím a přeju pěkný začátek týdne Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  5. Leonko, ta prostírka je nádherná !!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea