a

a

neděle 10. listopadu 2013

Polštáře Chlupaté štěstí a vánoce

 
Mé milé krásný večer,
 
ráda bych dnes poprosila všechny co mají v plánu
obdarovat k vánocům známé a příbuzné polštáři s pejsky
- Chlupaté štěstí, aby své plány nenechávali na poslední chvíli,
protože šít na zakázku budu pouze do konce listopadu.
 
Polštáře Chlupaté štěstí jsou velmi originálním dárkem
a určitě potěší majitele psích miláčků.
 
Panely jsem doplnila, pejsky mám všechny,
dokoupila jsem i nové látky na bordury.
 
 






 
 
Panel z kterého si můžete vybrat psího miláčka 
 

Nové látky na bordury se psími motivy
 
Dnes malinko informativně
 a děkuji moc za Váš čas.
 
Pá Lea
 
 
 
 
 

2 komentáře:

  1. No jsou úžasné, škoda, že nemáš border teriéra, hned bych ho objednala manžovi :o) tuhle rasu miluje a sní o tom, že si ho jednou koupí živého. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, tak jsme si myslela, že znám hodně plemen pejsků, ale na toho co píšeš ty jsem se musela podívat na web a nakonec jsem zjistila, že ho znám a říkám mu malý rozčilený pejsek. Pozor je to teriér a jako všichni teriéři jsou velmi temperamentní a tak trochu pošukové. Pá drahá a děkuji za návštěvu. Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea