a

a

neděle 5. ledna 2014

Top výběr na Fleru

 
Krásný dobrý den mé milé,
 
ráda bych se s Vámi podělila o dnešní velkou radost.
 
Jeden z mých svetráčkových polštářů byl uveden
v Top výběru na Fleru.
 
 
 
 


 
 
Mám obrovskou radost.
 
Mějte se krásně
Vaše Lea
 
 


10 komentářů:

  1. Leuško, gratuluju .... ty si to zasloužíš ....tvoje polštářky jsou nádherné !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji vždy mi to udělá obrovskou radost a, když z toho i něco je tak dvojnásobnou. Pá drahá Lea

      Vymazat
  2. Super, velká gratulace...pro mě jsou tyto polštářky jedny z NEJ :)

    Rodičovská a já

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško, moc děkuji i, když nevím jestli si taková krásná slova zasloužím jen dělám co mě móóc baví a snažím se to dělat co nejlíp. Pá drahá Lea

      Vymazat
  3. Leuško moc blahopřeju a vím, že tvé polštářky krásné, zasloužíš si to ..... Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, moc ti děkuji a zdravím tě v novém roce a přeji ti hlavně hodně zdravíčka. Pá drahá Lea

      Vymazat
  4. Leonko, moc gratuluju. :-) Tvé polštářky jsou krásné a tento je takový něžně romantický. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc ti děkuji, jóó romantika to je moje :o). Pá Lea

      Vymazat
  5. Leuško, moc gratuluji. Tvoje polštářky jsou překrásné. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko milá moje, moc ti děkuji, však i u tebe jsou k vidění poklady. Krásný nový rok a hodně zdravíčka. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea