a

a

čtvrtek 13. února 2014

Tvoření uplynulých dnů

Mé milé virtuální přítelkyně,
přeji krásný slunný den, alespoň u nás.

Teď mě napadá, že píšu přítelkyně, ale obávám se, 
že blog, který je věnovaný klasickému ženskému
tvoření asi žádný muž nesleduje i, když nechám se ráda překvapit :O).

Dnes se budu malinko opakovat s tím co Vám ukážu,
protože vše už jste viděli, ale tentokrát bylo tvořeno 
pro konkrétního zákazníka.

Opět vznikly krásné a řekla bych jarní
Polštáře Kaleidoskop

ve velikosti 50x50cm a jsou to pěkní mackové.
Bohužel jsem je nemohla vyfotit všechny s výplněmi,
protože se mi do mého pokojového fotoateliérku 
prostě nevešly. Podle prvních reakcí se moc líbily.








Dělala jsem pořádek v látkách a naznala jsem, 
že si musím dát stopku v nakupování, 
už to nemám kam dávat a musím zpracovat ty nakoupené krásky.
To bude velké pokušení jen koukat na nabídky a nekupovat, 
ale nedá se nic dělat.

No a právě při tom uklízení jsem našla květinový panel 
ze kterého jsem už šila prostírky, ale přichází jaro a
prostírky jsou tu podruhé.

Obě dvojice prostírek jsou volné
a na prodej. Pokud se Vám líbí napište přímo 
na můj mail nebo si je odklepněte na Fleru.














Mějte se krásně mé milé 
a děkuji, že jste.

Pá Lea 


12 komentářů:

  1. Milá Lea, krásne je to tvoje šitíčko:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Co dodat má milá , jsi šikulka veliká !!!!
    máš to překrásně sladěné a precizní, moc krásné!
    papa užij večer Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, moc děkuji za chválu a za návštěvu blogu. Ráda se u tebe kochám, ale ne vždy se mi podaří něco krásného ti napsat. Promiň mi já se polepším. Pá Lea

      Vymazat
  3. Překrásné tvořeníčko tvořené srdíčkem ♥♥ Měj se Lei moc krásně a těším se na další tvořeníčko.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji ti za tvoji přízeň a za chválu. Pá drahá Lea

      Vymazat
  4. Ahoj Leo, polštáře se musely líbit, krásně sladěné barvičky a perfektní šití... :-) Prostírky jsou krásné, škoda na ně něco pokládat. Mohly by viset jako obrázky. ;-) Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, úplně jsi mě nahlodala s tím obrázkem hned jsem tu začala vymýšlet jak by se to dalo udělat. Pá děkuji za krásná písmenka. Lea

      Vymazat
  5. Leo, obojí tvořeníčko parádní, prostírky jsou krásně barevně sladěné, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc ti děkuji za pochvalu i za návštěvu blogu. Pá Lea

      Vymazat
  6. Leo to jsou opravdu nádherné polštářky. Ta spodní souprava je jako z herbáře. Úžasné látečky jsi sehnala. Máš je naprosto dokonalé. Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko drahá, jsem ráda, že píšeš a děkuji ti za krásná slova. Látky jsou krásné i když ne ze stejné kolekce, ale padly k sobě jako by byly. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea