a

a

pondělí 12. října 2015

About a Girl a Bistro

Krásný dobrý den moji milí,

opět jsem nahlédla do svých bohatých zásob látek
a konečně se dostalo i na opravdu kouzelnou kolekci
About a Girl od mé oblíbené designérky Anni Downs
tvořící pod značkou Hatched and Patched, výrobce Henry Glass.

Ušila jsem pět obalů na knihy a v mém obchůdku na Fléru
jsou ze stejných látek i kapsičky na drobnosti, kosmetiku atd.



















Musela jsem si udělat radost a řízla jsem do zbytků
krásné kolekce Bistro z kolekce Le Petit Bistro.
Výrobce Wilmington.
Ušila jsem rámečkovou taštičku a obal na knihu.










Další taštičky s panenkou Gorjuss.






Musím se omluvit, ukazuji Vám vše co jsem v posledních
dnech ušila, ale ne vše naleznete v mém obchůdku na Fléru.
Spousta lidiček už se připravuje na vánoce a tak 
se stav dostupného zboží velice rychle mění.

Pokud Vám něco padlo do oka a je to již prodáno prosím 
napište mi, spousta věciček se dá ušít znovu.

který je v profilu a prosím uveďte, že jste návštěvníky mého blogu.

Děkuji všem za milá zastavení
a brzy na shledanou.

Pá Lea










Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea