a

a

pondělí 7. března 2016

Elegantní šedá II. část


Moji milí,

příspěvek jsem musela rozdělit na dvě části 
a tady je pokračování.


K rámečkové taštičce jsem ušila oblíbený obal na knihu,
který je plný domečků, květin a podzimní nálady.







Něco málo pro milovníky cestování


    
 







Eiffelovkově květinový obal na knihu






Obal na knihu z mé oblíbené, ale naprosto vyprodané
kolekce látek Around Town.

Bylo mi líto tento pěkný kousek látky vyhodit.





Vracím se k levanduli.
Po vystavení taštičky a obalů na knihy na Fler
jsem byla požádána zda by nešly ušít prostírky.
 Tak tady jsou.

Tyto už mají svoji majitelku, ale pokud by jste o ně měli
 zájem ráda se poptám na další panely.










Opět je vše vloženo do obchůdku na Fléru.
Děkuji všem za milá nakouknutí.

Mějte se moc krásně a hlavně hodně zdraví

Pá Lea


1 komentář:

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea