a

a

pondělí 2. května 2016

Rámečkový organizér


Krásný dobrý večer moji milí,

pokračuji v tvoření s novým typem rámečků
a tentokrát je to věcička, kterou dlouho postrádám, 
když jdu na výlet, na koupák a nebo prostě jen tak vyběhnu 
a potřebuji telefon, doklady a penízky 
uložit do jedné malé taštičky a k tomu slouží právě 

Rámečkový organizér


se sedmi kapsičkami na karty pod nimi je prostor na papírové peníze,
 jednou všitou kapsičkou třeba na mobil a další kapsičkou se zipem. 
Zapínání v kovovém rámečku.
Velikost 12x19cm
Autorkou střihu je Milkak.

Ušito z nádherné kolekce látek Aurelia zn. Makower.












Jen tak pro potěchu jsem ušila čtyři obaly na knihu.














Moji milí organizér je zatím v mém vlastnictví, 
ale už vybírám látky na další, které už budou prodejné.

Obaly na knihy jsou vloženy v mém obchůdku na Fléru.

Pokud si o mně chcete něco malinko přečíst
tak tady jsou tři otázky na, které jsem odpovídala 
na Fléru v dubnových novinkách Klubu dobré pohody.

Přeji všem jen samé krásné dny


Pá Lea




4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji za milou návštěvu, ano praktické věcičky mám moc ráda. Organizér už prověřuje moje dcera a zatím je spokojená tak uvidíme postupem času. Pá a krásné dny. Lea

      Vymazat
  2. Krásné věci. Ten organizér s rámečkem je dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu blogu a za chválu. Organizér je opravdu šikovná věcička a to mám ráda, když věci slouží. Nešila bych věci na, které se práší to mne nebaví :o). Krásný den Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea