a

a

čtvrtek 26. července 2012

... květiny, květinky, flowers ...


Mé milé,
nafotila jsem pár obrázků svých letošních květin
tak se s Vámi chci o ně podělit.
Letošní rok je pro květinky věru velmi podivný.
Buď jsou vedra nebo chladno a prší. Ani jedno
květinám neprospívá a většinou obojí přináší 
s sebou nějaké škůdce.
Přiznám se, že už byly i lepší roky co se květin týče.


Letošní ibišek mne velmi překvapil, protože na jednom stromku
vykvetl jak jednoduchý tak plnokvětý skvost.





Oblíbené místečko








Malé výhonky této kopřivy už zasázené
jsem dostala od mojí sestry a velice si vážím toho,
že se jí podařilo ji zachránit, protože je to další z květin
po naší mamince, která už bohužel není mezi námi.
I, když já věřím tomu, že v těch květinách je tu stále
už proto, že květiny milovala.
Jen pro představu v květináči je šest rostlinek
a i s květináčem má 80 cm.



K mé velké radosti dnes částečně vykvetla
Dosna kanna
jsou na ní celkově tři květy a opravdu
se moc těším až všechny rozkvetou.
Celková výška s květináčem 150cm.




.

Po týdnu - je nádherná


 



Letošní klematis byl nějaký chudý, mám pocit,
že se se mnou květinka loučí na stejném místě už je 13 roků.




Surfínie společně s muškáty,
které už jsou skoro zarostlé bujnými bílými květy.





Fuchsie, miláčkové moji,
letošní počasí jim opravdu nesvědčí.
Už dvě rostlinky jsem musela vyhodit.







Nakonec vanilka s bílou bakopou.






Děkuji Vám, že jste se mnou navštívila naši zahradu
a doufám, že jsem trochu potěšila Vaše oko.

Mějte se krásně mé milé.
Pá Lea

10 komentářů:

  1. Leničko, moc ti děkuji. Snažím se, ale je to letos těžší než jindy. Pá drahá. Lea

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy to je nádherná pastva pro oči--tolik nádherných květinek Ti kvete. :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, děkuji, ale už byly i lepší roky. Měj se krásně drahá. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, moc děkuji. Snažím se. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Lea, všetky kvety sú nádherné, ale tie biele surfínie s muškátmi ma dostali. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Andrejko, moc děkuji za chválu. Nákup surfinek bylo jen takové vnuknutí, protože pravidelně na tomto místě jsem měla popínavé muškáty. Tak jsem moc ráda, že se líbí. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  7. Leoško moc pěkně Ti to všechno kvete!!! Zdravím a přejí krásné léto! Luďka

    OdpovědětVymazat
  8. Tak pěkné květiny bych chtěla i na své zahrádce, řekni mi své tajemství... :)

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea