a

a

pondělí 30. dubna 2012

Když ji miluješ není co řešit

Omlouvám se všem tvůrcům tohoto sloganu,
ale nemůžu si pomoct cítím to v případě
Rosali úplně stejně.
Tady je maličkost jak se dají velmi levně
a efektně vylepšit obyčejné bílé ručníky.


 






Opět jsem použila Rosali v bílé a modré a dozdobila jsem
jemnou kraječkou.


8 komentářů:

  1. Čmankózní vylepšeníčko:o))). Ručníky jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, moc děkuji. Vážím si toho. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leonko, krásný nápad, přeji ti krásný májový večer Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marcelko, moc ti děkuji a i tobě krásný 1.máj. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Skvěle jsi to vymyslela,ručníky vypadají nádherně!Já měla tu smůlu,že bílou Rosalii pro kterou jsem jela,zrovinka neměli:-(Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Míšo, děkuji. U nás jí taky neměli a já jsme přemluvila prodavačku ať mi prodá výstavený kus. Nakonec jsem zjistila, že se prodavačka jmenuje stejně jako já tak jsme daly řeč a já ještě dostala Kč 100,- slevu :o)Jo, jak se říká líná huba holý neštěstí. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné tvoření a co se mě nejvíc líbí mám ráda reciklaci:)jen tak dál . Dovolila jsem si vás přidat na blog a budu se sem chodit kochat
    Přeji krásný pondělní den:) JARKA

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, děkuji za návštěvu blogu a za oblíbené. Jsem moc ráda, že se Vám u mne líbilo a doufám, že se bude vždy na co koukat. Recyklované polštáře určiě přibudou až na konci léta, ale určtě zase něco vytvořím, protože tu mám na 40 svetrů, které čekají na předělání.

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea