a

a

středa 11. dubna 2012

ROSALI - LÁSKA NA PRVNÍ POHLED

Začalo to tím, že jsem koupila Rosali povlečení v Ikea.
No a pak jsem ho malinko vnutila, dceři do pokojíku. 
Jsme rodina, která má raději modrou barvu
 a růžové má naše 10-ti letá slečna za svůj život už dost :O).
Od začátku bylo povlečení na peřinu širší a už jsem
se na to nemohla dívat a tak jsme ho zúžila.
Zbyly mi dva pruhy široké asi 15cm.
Ušila jsem dva polštáře a přiháčkovala oblíbený čtvereček.
Oba polštáře pěkně zútulnily dceřinu postel
a doplnily ložní sadu.

Pokud se Vám polštáře líbí ráda je pro Vás ušiji.
Jsou již vloženy na Fleru i na MMB,
ale můžete mi napsat i na můj e-mail.
Adresa v profilu na pravé straně.






14 komentářů:

  1. Nádherné,ty se ti tak povedly,opravdu jsou překrásné,hned bych je brala..já miluji Rosali také ale bohužel máme Ikeu v plánu až v květnu,snad do té doby na mě ještě také něco zbyde:-))Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné polštářky, moc obdivuji vaše šikovné ručičky :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Olinko, moc děkuji od Vás si toho vážím, protože Vás sleduji na Fleru i na MMB a vím, že Vaše ruce jsou mnohem šikovnější než ty moje.
    Já jsem hobbysta vy jste profík. Pá a už se těším na novinky od Vás. Lea

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, moc děkuji za krásná slova. Ikea je opravdu jen ve dvou nebo třech městech a jsem moc ráda, že bydlíme v Brně a můžu si tam zajet kdy se mi zrovna zamane. Věřím, že tam Rosali zbude i pro Vás a udělá Vám radost. Pá. Lea

    OdpovědětVymazat
  5. krásně sladěné a nádherně vypracované - prostě skvost!! Markéta

    OdpovědětVymazat
  6. Markétko, moc děkuji, ale přece jen jsem začátečník a amatér. Háčkovaný polštář, který jsem vkládala před těmito polštáři byla moje prvotina. Mějte se krásně a pá. Lea

    OdpovědětVymazat
  7. jéééééé --- nádhera :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Martino, moc děkuji a těší mne, že se Vám líbí také. Mějte se krásně a pá. Lea

    OdpovědětVymazat
  9. Leonko,tak to je krása...přímo nebeská!krásný nápad!no a látka Rosali?tu milujůůů:)hezký den...

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Peti, na tebe čekám co tomu jako řekneš, protože vím, že se ti Roasali líbí. Děkuji moc a tvořím dál. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  11. Hola, soy Yayi.
    ¡Maravillosos! Un trabajo excelente.
    Me gusta mucho lo que haces.
    Saludos desde Tenerife(España).

    OdpovědětVymazat
  12. Muchas gracias por el cumplido y me alegra mucho que te gusta almohadas. Tenga un buen día y saludar de Brno en la República Checa. Lea

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne vankúšiky, nádherný blog

    Alžbeta

    OdpovědětVymazat
  14. Alžbětko, moc děkuji. Vážím si toho. Pá Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea