a

a

pondělí 9. dubna 2012

POLŠTÁŘ ZE ČTVERCŮ

Moje milé blogerky hlásím, že
polštář ze čtverců je hotov :O).

Přiznám se, že jsem nikdy neháčkovala a tohle byl
pro začátek docela slušný kousek co se velikosti týká.
Vždy je co zlepšovat, ale já z něj mám radost
a těší mne, že jsem to zkusila a dokončila.
Byla to pro mne výzva.














Návod na čtvereček jsme získala na internetu
a na Vaše naléhání a časté dotazy jsem
vložila návod i s fotografiemi.

 
 

 

23 komentářů:

  1. Fíha,Leonko tak tomu říkám krááása!jsi šikula...pa Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Petruško, moc děkuji. Dělá mi radost v ložnici. Pro začátek to byla docela pecka. Už mám nové další kousky, které určitě potěší tvé oko, ale dnes jsem to špatně nafotila tak to musím udělat znovu. Těš se. Pá zlato. Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné barvičky :) moc hezké Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, moc děkuji. Kukala jsem na Váš blog a jste velmi šikovná. Obdivuji Vás. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Je NÁDHERNÝ,moc se ti povedl!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Míšo, moc děkuji opravdu si toho vážím. Měj se krásně pá. Lea

    OdpovědětVymazat
  7. Polštář je nádherný, moc se ti povedl:-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Šáry, moc děkuji. Všichni jste mojí věčnou inspirací. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  9. Leono,
    téda tak teď jste mě dostala .
    Já se s háčkem potýkám už půl roku a stále je čtvercový polštář jen můj sen ;-)
    Obdivuji , krásná práce :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ilonko, děkuji za chválu. Nevzdávejte to, výsledek stojí za to. Pá a mějte se krásně. Lea

    OdpovědětVymazat
  11. Moc děkuji všem za chválu ani nevíte jak mne to těší. Díky. Lea

    OdpovědětVymazat
  12. jůůůů ten je parádním také by se mi hodil.....máte nějaký tip na návod?

    OdpovědětVymazat
  13. Zuzko, návod Vám ráda pošlu. prosím napište mi na mail je v pravé části v profilu. Soubor je ve Wordu a pošlu Vám ho do pošty. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  14. Leonko, jste moc šikovná. Moc se mi líbí polštářek a všechny ostatní věcičky, co vytváříte. Může se zeptat, z jaké příze jste háčkovala?
    Držím Vám pěsti a budu i nadále sledovat Váš krásný blog.
    Marča

    OdpovědětVymazat
  15. Marčo, moc děkuji za všechnu chválu. Polštář jsem háčkovala z příze Camilla. Je to bavlněná příze a výborně se s ní pracuje. Pá a budu se těšit na shledanou Lea

    OdpovědětVymazat
  16. Júvha, to je nádheráá, si moc šikovna. Mery

    OdpovědětVymazat
  17. To je nádherný polštářek a v krásných barvách, to bych chtěla někdy umět...skvost...

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den! Včera jsem objevila Váš blog a jsem nadšená! Umíte krásné věci! Dnes jsem neodolala a zkusila uháčkovat jeden čtvereček podle Vašeho návodu! Povedl se, což se divím... :-) Jen bych se ještě chtěla zeptat - jak jednotlivé motivy sháčkováváte dohromady? S tím si tedy opravdu nevím rady... Děkuji! Mějte se krásně a těším se, až si to tu u Vás všechno pořádně prohlédnu! Veronika Šlajchová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Verunko, není na tom nic složitého. Položíte si čtverečky lícem k sobě a očku po očku vždy z jednoho z čtverečků je sháčkujte dohromady krátkým sloupkem. Postupně po řadách, pak řady dohromady na celý polštář. Na konec se vše z rubu napaří žehličkou. Pá a ať se daří Lea

      Vymazat
    2. Moc Vám děkuji za odpověď!!! Zkusím... :-)

      Vymazat
  19. Krásný polštář a nádherně sladěné barvy. Vaše šité polštářky jsou také úžasně. Jste šikulka.

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea