a

a

úterý 19. února 2013

Emmie Ruta u nás


Mé milé,
všem krásný dobrý den.
Při naší prázdninové návštěvě Ikea si naše Anička 
vybrala nové povlečení do svého pokoje 
Emmie Ruta v béžové barvě.

Přiznám se, že jsem se malinko orosila, 
protože u nás to není jen povlečení vyprat a povléct.
Anička má atypickou velikost jak polštářů tak i přikrývky.
Pro mne to znamená z jednoho polštáře ušít dva a zkrátit 
a zúžit povlak na přikrývku a to bych to nebyla já,
 abych nepřidala ještě nějaké polštáře.

Tady jsou a musím se přiznat, že jsem z nich nadšená.
Jeden je kostkovaný, druhý puntíkatý, 
aby nebylo kostek až moc.

Přední část je ušita sendvičově.
Látka s pleteninou je vypodložena 
termolínem a podšita bavlněnou látkou.
Polštář působí plněji a krásně drží tvar.














Určitě jste poznali, že je to stejná pletenina 
ze které jsem šila polštáře a těžko se s nimi loučila, 
ale zůstaly mi rukávy tak jsem je využila.

Tak co vy na to? 
Buďte kritické, vždy je co zlepšovat :O).

Pá Lea

 

9 komentářů:

  1. Leuško...žádná kritika, ale naopak ode mne máš ohromnou pochvalu !!!!! Ušila jsi naprosto krááásně!!! Pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leo,jestli chceš slyšet kritiku,tak v tom ti bohužel také nepomůžu :-)
    Naopak mě se tyhle kombinace pleteniny s látkou líbí asi ještě víc,než samotná pletenina.Nevím čím to je,jestli barvičkami,nebo tím,že je to zase něco jiného,ale tyhle Tvé polštářky se mojí kritiky fakt nedočkají :-)
    Krásný večer přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
  3. Leo, zdravím a chválím :-) Polštářky jsou parádní, moc se mi líbí nápad s využitím "nevyužitých" rukávů, které zůstávají při šití klasických "celosvetrových" polštářků. Hádám, že o ně bude opravdu velký zájem :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lei, u mě se teda kritiky taky nedočkáš, je to nádherný, ta kombinace, barevná i materiálová. Fakt moc hezky vydařený. Krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsou úžasné, nemůžu se vynadívat :)

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to jsem si sedla na zadek, normálně :o) by mě v životě nenapadlo, jaká krása se dá udělat z běžného povlečení :o) ovšem co se v Tvém případě vlastně divím, viď, když Ty jsi takový mistr!!! Papa, L.

    OdpovědětVymazat
  7. Lei ani ode mne žádná kritika nebude--naopak vypadá to ÚŽASNĚ :O) Martna

    OdpovědětVymazat
  8. Leonko ahoj, vypadají krásně, pěkně jsi to vymyslela, pá a pěkný večer Marcela

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea