a

a

středa 19. června 2019

Gorjuss My story - pokračování


Krásný dobrý den moji milí,

stále jsem okouzlena a nadšena z nové kolekce 
SANTORO MY STORY
a vznikají nové a nové věcičky s nádhernou panenkou Gorjuss.


Obaly na knihy
























Kabelky pro malé parádnice
První várka je prodána, tak tady jsou další krásky. 












Nákupní tašky

Naprostý bestseller Facebooku.
Nestačím je šít jak rychle mi mizí pod rukama.
Dělají radost nejen dětem, ale i dámám. 


























Vše najdete v mém obchůdku na Fléru 
 a pokud bude vyprodáno, prosím pište, vše se dá ušít znovu.


Mějte se moc krásně, děkuji, že nakukujete.

Těším se na vás a přeji krásný den všem
Pá Lea



Pokud chcete být informováni o mé tvorbě 
můžete navštívit můj FB profil, kam pravidelně novinky vkládám.

FB Polštářkový svět






2 komentáře:

  1. Koukám, že tady má někdo zlaté ručičky, moc krásná práce jedna jako druhá nebo padesátá, asi bych si ani neuměla vybrat, přeji hezké letní dny, Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den přeji, Ivi, děkuji za milý komentář, který mě moc potěšil. Jsem ráda, že se mé zboží líbí a doufám, že bude dlouho dobře sloužit. Mějte se moc krásně a děkuji za návštěvu blogu. Pá Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea