a

a

středa 20. března 2013

... jaro jsi u nás vítáno ...

Mé milé,

jako většina z Vás bych chtěla přivítat 
jaro, které právě dnes ve 12,00 hod nastalo.

Musím říct, že u nás to ještě v pondělí vypadalo
jako v lednu, protože sněžilo 11 hodin v kuse
a napadlo 35-40 cm sněhu
a to jsme prosím v Brně.
Dnes už krásně svítilo a hřálo sluníčko 
a sníh pomalu mizí.

Pár ranních fotek a samozřejmě největší radost
ze sněhu měla naše Celinka




Jaro zatím venku moc nevidím 
tak ho mám alespoň doma


Podařil se mi kouzelný kauf a koupila jsem dvě kila 
sladkých a úžasných jahod za Kč 65,-. 
Upekla jsem výborný koláč s drobenkou 
- mám ho v receptech a spousta se jich snědla s jogurtem 
s cukrem nebo jen tak a byly výborné.






Všem Vám moc děkuji za povzbudivé komentáře 
k předešlému příspěvku a jsem moc ráda, že to cítíme stejně.


Dnes to byl takový pel mel od nás,
šiji, tvořím, ale to až příště.

Mějte se krásně a mám Vás ráda
Pá Lea

6 komentářů:

  1. Leuško tak už ho snad konečně máme tady vid:-) U nís dnes také sluníčko takže stejně jako u vás krása!

    OdpovědětVymazat
  2. Leuško,u nás na ostravsku po sněhu už ani památky, dneska jsme šli s dětmi ze školky na procházku kolem zahrad a v některých už kvetou krokusy a ocúnky a v jedné dokonce začínají vykukovat ze země denivky ...... na ty jahody jsi byla u dvanácti měsíčků ????? Děláš mi chutě .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Máte tam ještě pěkné závěje.... u nás to už spláchl dnešní déšť:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé Leu, ta jahody vypadají nádherně ... hnedle bych si dala, už aby byly na zahrádce vlastní.
    Krásný večer .. Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Teda Leuško,ty mi děláš chutě :-)
    Jahody miluji a to v jakékoli podobě a v jakémkoli množství :-)
    Krásný den ....

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za milé komentáře a jahody byly opravdu vynikající, někdy takové nekoupím ani v létě. Omlouvám se, že odpovídám hromadně, ale čas je můj nepřítel. Mějte se krásně mé milé a děkuji, že jste. Pá Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea