Mé milé virtuální přítelkyně,
dlouho jsem váhala jestli mám tento příspěvek uvádět,
ale je k zamyšlení kam tento svět spěje
a nedá mi to, ráda bych znala Váš názor.
Před časem mi bylo jednou prodávající z Fleru raděno
jakže na podnikání - viz její zpráva.
" Rada pro podnikání "
Dobrý den,
moc se mi líbí Vaše polštáře, jsou krásné. říkala jsem si,
jak je děláte za tak nízkou cenu a s tak složitým vzorem a možná
bych na to ani nepřišla, ale potom jsem se o tom dočetla
- děláte je ze svetrů! :) to je výborný nápad!! a proto si myslím,
že byste ho neměla tak snadno vyzrazovat, je to dobré knowhow!
navíc, polštář tím tak trochu ztratí kouzlo :)
Jen nechte každého, ať si na to přijde nebo nepřijde sám..
ale to je jen moje doporučení.
Tady je moje odpověď
Dobrý večer,
možná máte pravdu, ale já jsem proto,
aby případný zákazník věděl jak se věci mají.
Přece nebudu nikomu tvrdit, že po nocích doma
pletu a pak si budu v klidu stříhat polštáře ze svetrů.
To mi připadá nefér.
Přiznám se, že jsem pyšná na to jak to je,
protože jen tak můžou některé nádherné svetry žít dál.
Jinak by skončily v koši. Ať žije recyklace.
Pěkný večer
Lea
Mé milé,
jsem obchodníkem tělem i duší a to i profesně už 26 let
a v životě by mne nenapadlo zákazníkovi lhát
to by mi má stavovská čest nedovolila.
To je věc, která se opravdu nevyplácí, zákazník má právo vědět
předem na čem je a hlavně nic neslibovat.
Jen by mne zajímalo z jakých obchodních zkušeností
dotyčná slečna nebo paní čerpá,
když na Fleru prodala 12 věcí a to vlaječek do zmrzlin,
ale to je dnešní doba mluvit do všeho a všem,
i když tomu dotyčný nerozumí.
Lhát, podvádět lidi hlavně, že to cinká.
Pokud jste dočetli až sem tak Vám moc děkuji
a prosím je nás víc, které sdílíte můj názor?
Nebo už je na světě vše špatně.
Pá a mám Vás ráda
Lea
Sdílím do puntíku:-))
OdpovědětVymazatAjka
Já taky prodávám na fleru (prodávám je silný výraz, ještě jsem nic neprodala:(...) a mě pro změnu radí, ať zákazníkům "mažu med kolem huby", ať vychvaluji svoje zboží a haním cizí, ať se prezentuji stylem "moje je to nejlepší, konkurence prodává šmejdy".
OdpovědětVymazatLeo, vykašli se na radily a buď svá, já se zákazníky jednám tak, jak bych chtěla, aby se mnou jednali druzí.
A jsem pro recyklaci, vybrat mezi dvěma totožnými polštáři, vybrala bych si ten ze svetru!
Sdílím a souhlasím. Nesnáším podvody, lži a lhaní. A miluji tvé svetry.
OdpovědětVymazatJa mam v poslednej dobe nejaky divny tik - krutim hlavou, ze sa mi zachvilu asi pretoci :-) Leusko, tvoja praca je nadherna a tvoje slova vzdy pohladi... Suhlasim s tebou, ale asi sme nemoderne, poctivostou neviem kam dojdeme :-D... Iru - palec hore!
OdpovědětVymazatLeu, netuším, kam se zatoulal můj komentík. Tak ještě jednou, i když tentokrát stručně. Stůj si za svým názorem. Tvé polštáře mají svůj půvad právě proto, že jsou ze svetrů. Lží je kolem nás dost, já mám radši pravdu. Přesně jak to píše Iru - chovat se tak, jak bych chtěla aby se chovali druzí.
OdpovědětVymazatKrásný večer ... Věra
Souhlasím s Tebou, chovat se k ostatním tak, aby měl člověk čité svědomí. Nejhorší na tom ale je, že si myslíš, že každý jedná jako Ty, když pak zjistíš, že je spousta nepoctivců, je to na depku. A o tom to na světě je ;)
OdpovědětVymazatLeo, nechápu... Myslím, že ta slova nemohou vypadnout z někoho, kdo se snaží s ostatními jednat slušně a upřímně. Slušného a poctivého člověka by něco takového prostě nemohlo napadnout, ani na chvíli. Já se snažím jednat s klienty na rovinu a i když se to z krátkodobého hlediska nemusí vyplácet, z dlouhodobého určitě ano. Důvěra se buduje dlouho. Ale když se to podaří, lidé se budou vracet zase (a moc rádi) zpátky. Takže určitě stojím za Tvým názorem, zůstaň svá, mile polštářková :-)
OdpovědětVymazatLeonko, vůbec ne, máš naprostou pravdu ..... děláš to správně, mě vždycky mí rodiče učili, že má být člověk čestný a pravdomluvný ..... Marki
OdpovědětVymazatVaše polštáře obdivuju už dlouho a hlavně proto, že jsou ze starých svetrů. Líbí se mi, co s nimi dokážete udělat.
OdpovědětVymazatLeo, naprosto s tebou souhlasím - buď svá a nenech si radit někým, který je ve své podstatě špatný člověk.
OdpovědětVymazatObchodovala jsem skoro 45 let a nikdy jsem si k zákazníkovi nedovolila lhát - to se totiž dost brzy vrací zpět - tak, jak se to právě vrací "radilce".
Tvé polštáře jsou skvostné. Byla by velká škoda. kdyby jsi je netvořila. Chyběly by.......
Přeji ti spoustu nápadů na "svetráčky" a měj se pohodově. Jarmila
Leo, mě jsi taky e-mailem prozradila své know-how.A já jsem pak udělala vánoční dárky, které jsou krásné a praktické. A taky jsem všem prozradila, že jsou ze svetrů.
OdpovědětVymazatDíky moc, stůj si za svým.
Děkuji Marie
Leuška, úplne s Tebou súhlasím. Andrea
OdpovědětVymazatLeo, naprosto s Tebou souhlasím. Každý by měl znát pravdu a ne mazat někomu med kolem pusy. Jak by ten svět za chvíli vypadal . A náhodou, že jsou polštářky dělané ze starých svetrů je dobrá věc a slouží i nadále.
OdpovědětVymazatBuď svá a na takové pokoutné rady nedej.
Přeji Ti krásný den. Jana
Leo,
OdpovědětVymazatco dodat, všechno už bylo napsáno !
A stejně si myslím, že nikdo nedokáže tak hezky ušít ze svetrů takové krásné polštáře jako ty- tohle je totiž tvůj rukopis :-)
Ahoj, Lejko! Upřímně, postoj oné paní mě dost zarazil... ale je bohužel zcela v duchu současné doby: oškubat a zdrhnout... bez ohledu na zákazníka... kdysi svaté "náš zakazník, náš pán" se vytrácí, denně to vidíme okolo sebe, stačí zajít do nejbližšího supermarketu, kde narazíte na zkažené, prošlé nebo nekvalitní potraviny i jiné zboží... Tvůj názor plně sdílím, zákazník si zaslouží znát o tom, co kupuje, 100% pravdu, je prostě fér. Držím palce, ať na podobné lidi nenarážíš moc často. A když už se stane, NENECH SE ZNECHUTIT!!! Takoví lidé za to vážně nestojí. Pa, L.
OdpovědětVymazatDobrý den Leo, narazila jsem na Váš blog náhodou a přečetla hned první příspěvek a naprosto s Vámi souhlasím, do puntíku. S poctivostí nejdál dojdeš, sice to už téměr neplatí, ale já se tím řídím stále, naučila jsem to i svoji dceru, jenže občas trpíme nepoctivostí těch ostatních. :-)
OdpovědětVymazatMartina
Tak jsem asi divná, ale mě ten dopis vůbec neuráží a nepřijde mi, že paní nabádá někoho ke lhaní. Jenom upozorňuje, že možná zbytečně vyzrazujete svůj úžasný nápad, tak aby ho někdo na Fleru neokopíroval. Vždyť životnost nového nápadu na Fleru je opravdu krátká. V dopise nestojí nic o lhaní a podvádění...
OdpovědětVymazatLei, dočetla jsem až do konce, včetně komentářů a přikláním se k tomu, co napsala Ivana přede mnou. Dotyčná pisatelka z Fleru to nemyslí nijak zle. Háček je v tom, že na její rady bych taky nedala. U zboží by mělo být napsáno z čeho je vyrobené.
OdpovědětVymazatAhojky a měj se hezky. :-)
dočetla jsem a jsem moc ráda. abych řekla pravdu jsem na fléru. Nejsem podnikatel. moc mě baví cokoliv zkoušet a vymýšlet a taky honit holky a občas něco prodat. Mě baví ten adrenalin kolem. Ale to je jedno. Jde o to, že fler se mi už nelíbí jako dřív ted tam panuje zloba, závist, nenávist a mě to nebaví. Mám tam pár klubů ve kterých je to super a kam ráda chodím, ale to kolem. Špatné. Jinak super že v tom nejsem sama
OdpovědětVymazat