a

a

úterý 10. června 2014

Gorjuss mánie pokračuje


Krásný a velmi teplý den přeji,

ráda bych poděkovala všem za komentáře a maily
k minulému příspěvku na polštáře s panenkou Gorjuss, 
které jsem šila pro naši Aničku. 

Jeden z obrázků mi zbyl a vznikl tento 
povlak, který je na prodej v mém obchůdku 






Po příznivých ohlasech bych ráda nabídla povlaky s touto
kouzelnou panenkou i dalším zájemcům.
Panely s obrázky mám objednané na dvou místech,
doplňkové látky také, teď jen vyčkat až dorazí do republiky.

Pokud by někdo měl o tyto povlaky zájem vkládám
fotku panelu a je možná rezervace obrázku.

Své případné dotazy a přání 
pište na lea.vlckova@seznam.cz



Povlaky z tohoto panelu



Po dodání látek bude opět v nabídce i tento 
již prodaný povlak. 
Pokud by někdo měl zájem o tento povlak, ale s modrou
bordurou je k dodání do týdne.




Málem bych zapomněla tady je ještě obal na knihu 
pro naši Anni.



Tentokrát to byl příspěvek spíše obchodní, promiňte mi to,
ale jen chci odpověď všem, kteří se na tyto povlaky
ptají a budou ptát.

Teplo mi nevadí, ale jak se říká všeho moc škodí.
Vydržet ještě jeden den a bude zase dobře.

Mé milé, mějte se moc krásně a děkuji,
že tu jste se mnou.

Pá Lea












Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea