a

a

neděle 17. dubna 2016

Taštičky s novým typem rámečku


Krásný dobrý den moji milí,

u nás je krásná slunná neděle a já přináším pár novinek.
Pokračovala jsem v šití taštiček s novým typem rámečku.




Taštička Mille Couleurs

Taštička z nádherné látky Růžičky na tyrkysové 
kolekce Mille Couleurs od 3 Sisters.

Taštička se dostala do novinkového blogu na Fléru.
Mám velkou radost.






Taštička Radiance

ušito z nejnovější kolekce látek Radiance od Makower








A ještě jedna taštička ve zkrácené verzi
třeba na kosmetiku, brýle, psací potřeby ...






Děkuji všem za milá nakouknutí,
 opět je vše vloženo do mého obchůdku na Fléru.

Mějte se moc krásně

Pá Lea








2 komentáře:

  1. Woooou už davno som nevidela tak krásne taštičky, to kovanie dodalo úplny luxus. Si dobraaaa, chválim tvoju precíznosť. Pozdravujem a prajem ti krásny týždeň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach drahá, moc děkuji za pochvalu a jsem moc ráda, že se taštičky líbí a máš pravdu právě ty rámečky jim dávají ten správný šmrnc.
      Měj se moc krásně a děkuji za návštěvu blogu. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea