a

a

sobota 4. března 2017

Kabelky pro malé slečny a klíčenky


Krásný slunný den moji milí,

opět jsem si hrála a ušila jsem čtyři kabelky pro nejmenší slečny
s oblíbenými panenkami Gorjuss a Mirabell 
jejichž součástí jsou krásné klíčenky
se skleněnými kabošony.

Koupila jsem i další panely se slečnami, protože si myslím, 
že by jim to mohlo na kabelkách slušet :).




















Přibylo i spousta obalů na zdravotní průkazy psů



Vše je uloženo v mém obchůdku na Fléru 
a opět fungují prokliky na hlavních fotografiích,
které vás přivedou přímo na Flér.

Děkuji všem za milá nakouknutí
a budu se vás těšit i příště.

Pá Lea













1 komentář:

  1. Dobrý večer, koukla jsem i na fler. Krásný tvorenicko. Obdivuji stále. Mejte se krásně. Martina

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea