a

a

neděle 12. března 2017

Kosmetické taštičky s novým typem rámečku


Krásný dobrý den všem,

už před časem jsem si objednala nové typy rámečků 
na taštičky a právě na ně uzrál čas.

Největší radost mám z malých kosmetických taštiček,
velikost přesně do kabelky na šminky :)

Taštička vypadá malá, ale opravdu se do ní vejde vše 
co budete během dne potřebovat.
Já jsem na zkoušku vložila zrcátko, pudr, tvářenku, řasenku, 
tužku na oči a rtěnku. Pokud budete potřebovat, určitě 
se vejde i pár hygienických potřeb.

Velikost rámečku je 11,5cm, dno 4x13,5cm, výška 11,5cm 

Mám z nich radost, miluji účelné věcičky.

Tyto taštičky se okamžitě prodaly, ale určitě došiji další.











 








Další nové rámečky jsou ozdobeny srdíčkem,
které je doplněno kamínky.
Velmi elegantní záležitost.

Velikost rámečku 19cm, dno 6x21cm, výška 16cm.












Pro malé slečny jsem vložila do obchůdku na Fléru
obal na knihu s oblíbenou panenkou Gorjuss a klíčenky.




Vše je uloženo v mém obchůdku na Fléru 
a opět fungují prokliky na hlavních fotografiích,
které vás přivedou přímo na Flér.

Děkuji všem za milá nakouknutí
a budu se na vás těšit i příště.

Putuje ke mně velké množství látek 
a nejvíc se těším na novou kolekci pejsků.
Budou další povlaky. Těšte se se mnou.
Malé namlsání.



Pá Lea









9 komentářů:

  1. Dobrý den , krásné tvoření. Kdybych od Vás neměla již koupenou , tak bych si opět vybrala . Umřela mi minulý podzim čtvrtá vymaranda. Božské plemeno . Moc věrný kamarádky . Chtěla jsem si ušít povlacek , ale asi při pohledu na něj bych pořád bulela. No ještě nám dělá radost bordo doga , i když ta ma jinou povahu . Mějte krásné dny .Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den Marti,
      děkuji za chválu. Panel s pejsky mi udělal velkou radost tak doufám, že se povlaky budou líbit. Máme doma fenku zlatého retrívra a to je zlatíčko na druhou. Jsou kouzelní a neskutečně přátelští. Děkuji za návštěvu blogu a přeji pěkné dny. Pá Lea

      Vymazat
  2. Dobrý večer, Leonko . Píši ohledně Vaší rady , jak si rozmnožit květinu kanu . Nemohla jsem si vzpomenout , na jakém blog u jsem to viděla a pak mi to došlo. Tenkrát jsem začala podle Vás plést povlacky na polstarky a sledovala každý Váš blog . Zamilovala jsem si díky Vám tyto krásné květiny a už si je taky pestuju. Těším se, az budou kvést . Hezké jarní dny Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Asi máte dnes svátek, tak přeji hlavně hodně zdravicka. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji za tolik chvály a moc mne těší, že můžu někoho inspirovat. Děkuji za přání ke svátku moc mne potěšilo. Marti, mějte se krásně a děkuji za návštěvu blogu. Lea

      Vymazat
  4. Leonko opět krásné a dokonalé šitíčko,patříš k mým velikým šicím vzorům .Děkuji za tvé pokoukáníčko:-) Leona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lei, moc děkuji jsi zlatíčko, ale myslím, že přeháníš, tvé kabelky jsou úžasné. Díky, díky. Lea

      Vymazat
  5. Jůůůů, ty jsou krásné !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, moc tě zdravím a děkuji za nakouknutí. Miluji praktické a účelné věcičky. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea