a

a

středa 29. února 2012

MŮJ CELOŽIVOTNÍ KONÍČEK

Vyšívám od 12-ti let a všechny tyto věcičky vznikly,
když jsem byla na mateřské dovolené s dcerou
a té už letos bylo 10 let :o).

I po těch letech používání neztratily nic z původní krásy
a myslím si, že je to i díky tomu, že vyšívám značkovými
bavlnkami Anchor a předlohy jsou ze sešitků Rico.

Doufám, že potěším Vaše oči.















6 komentářů:

  1. Ahoj Leonko, to ty všechno sama, šikulka, pěkný večer Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Leo,to je krsa...jseš machr!já bych to růčo nedala!pááá

    OdpovědětVymazat
  3. Leonko,jseš machr!já bych to růčo nedala!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za chválu, ale nejsem si jistá jestli bych to ještě dnes dokázala :o). Chce to dobré oči a čas.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je přímo dokonalá nádhera!Michaela

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea