a

a

pátek 28. září 2012

Celinka - naše budoucí kráska

Mé milé,
 
po dlouhé době Vás zdravím.
Zatím ještě ne s tvořením, protože moje ruka je ještě stále
uvězněna v sádře, ale už se mi to krátí.
Ve středu mi ji sundají.
 
Tentokrát bych Vám ráda představila naší budoucí
psí slečnu Celine z Borových lesů.
Dnes jsme se na ní jeli podívat až k Českých Budějovicím.
Cesta pro nás daleká, ale počasí nám přálo
a okolní krajina je nádherná.
 
Celinka má ještě pět setřiček
a jednoho bratříčka a jsou to zlatí retrívři.
Zatím jí je 6týdnů a váží 4160gr.
Domů si ji přivezeme za tři týdny.
Už se na ni moc těšíme a hlavně naše Anička.
 





 
Jedna výstavní póza pro znalé :o).
 



S maminkou Aileenkou a sourozenci.
 
 

Láska oboustranná na první pohled.
Děkuji za zapůjčenou fotografii.
Nám se tak krásná nepovedla.
 
 
 
Mé milé, mějte se moc krásně,
užívejte podzimního sluníčka,
protože vězte, zima bude dlouhá.
 
Pá Lea
 
  

22 komentářů:

  1. Leuško my máme zlaťáka:-)Šťěňátko je tak krásné,to bude radosti!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, už se na ní moc těšíme je kouzelná. Už po této rase pokukujeme 15let a letos jsme neodolali. Pá drahá Lea

      Vymazat
  2. Ahoj Leo, to je krásné štěňátko, úplně jsem zavzpomínala, když byl náš Nikolas takhle malinký, jsou to opravdu zlatíčka:)Krásný večer.Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, jsou to zlatíčka opravdu a kdyby to šlo tak jsm si ji odvezli už dnes. Pá Lea

      Vymazat
  3. Tak to je krásná kulička :o) Určitě si sní užijete jen spoustu radosti.Já už si to bez toho svého pejska neumím představit.Jen ten můj je takový maličký kapesní--tahám ho všude sebou--když už ho bolí nožky strčím ho do kabely a nosí se jako milostpán :o)))Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc tě zdravím. Tak tahle kulička není do kabelky už teď :o), ale moc jsme po ní toužili a nakonec letos jsme se rozhodli. Měj se krásně a pá. Lea

      Vymazat
  4. Jé, no to je překrásný plyšák :o) to věřím, že se moc těšíte na další miminko :o) držím palec, ať máš ruku brzy fit a můžeš zas tvořit :o) proto Ti jako povzbuzení něco posílám, najdeš to u mě na blogu... pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc ti děkuji za přání i za srdíčko. Měj se krásně má milá. Lea

      Vymazat
  5. Leuško, moc krásný pejsek. My měli taky takového ;). A jsem ráda, že už ti sundají tu sádru a budeš moct zase krásně tvořit ;). Pa Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko děkuji, moc se na ni těšíme. Koukáme po této rase už 15let a letos jsme neodolali. Pá drahá Lea

      Vymazat
  6. Ahojky Leo, když jsem zahlédla jméno Celinka, nedalo mi to abych nezavítala. Je úžasná, určitě s ní budete mít život o něco bohatší, jako jsme měli my s naší Celinkou. Je to už ale 5 let, co s námi není(bylo jí 10,5 roků a byl to lovecký pes-český fousek). Už máme další fousku - Elinku a loni jsme měli i 7 štěňátek. Tak se užívejte navzájem, zdravím,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, je to vždy smutné, když se musíme rozloučit s těmi blízkými i, když je to "jen pes", ale vše zlé je pro něco dobré. Přišla Elinka a s ní i štěňátka. Já se na tu změnu už moc těším. Marci, tak hlavně hodně zdraví všem. Pá Lea

      Vymazat
  7. Ahoj,
    Dafinka sa už teší na novú chlpatú kamarádku...Ta láska na prvý pohľad je pochopitelná,je to nádherné šteniatko.Spolu s našou čiernou Dafinkou budú tvoriť dokonalé "Jing-jangové" klubíčko.Pa.
    Snežana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sněži, máš naprostou pravdu a až teď mi to došlo bude to nádherné černobílé duo. Tak ještě tři týdny vydržte a kámoška je tu. Pá Sněži. Lea

      Vymazat
  8. Jé nádherná, jsou to krásní psy a chytří. Ze začátku to bude trošku náročnější, ale podle zkušenosti s naší malou, se ti to pak mnohonásobně vrátí. Pá Leonko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, už se na ni moc těšíme a je mi jasné, že si domů dovezeme miminko ne lidské, ale psí. Doufám, že začátky zvládneme a už se moc těším na tu změnu, kterou s sebou přinese. Pá drahá Lea

      Vymazat
  9. Leuško tak tu Vám upřímně závidím je nádherná, hrozně moc si přesně takového pejska s dětmi přejeme, ale manžel nám ho prostě nedovolí :-((, užijte si šťěňátko až si ho přivezete , hned bych ho ňufňala oni tak nádherně voní, podobně jako miminka.. pa Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dituško, po tomto pejskovi koukáme už asi 15let a opravdu jsme si ho moc přejeme a strašně moc se na ní těšíme. Pomalu začínáme připravovat dům na příchod tohoto miminka a moc se těším na změnu a radost, kterou s sebou přinese. Pá Lea

      Vymazat
  10. Nádherné štěňátko :) Ať si s ním užijete spoustu pěkných chvil! Náš zlaťáček Badík nám před rokem odešel do psího nebe (dožil se krásných 13ti let) a i když to byl "jen" pes, mám v očích stále slzy...
    Pozdrav Celince i Vaší rodince. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, taky jsem tu někomu psala slovo pes v uvozovkách, ale je to člen rodiny jako každý jiný. Jen o málo lidech může člověk říct, že s nimi strávil 13 šťastných let a proto se Vám vůbec nedivím, že teskníte. Na to je nejlepší lék, koupit si nového psa. U sousedů to dopadlo stejně vydrželi týden bez pejska a už u nich běhá nové štěňátko Flat retrívra. Pá a mějte se krásně Lea

      Vymazat
  11. Jé, tak já to mám přesně tak jako Dituška, také toužím přesně po tomhle miminku :-)
    Je to nádherná rasa!
    Téda 15 let, to už je na čase si to přání splnit!
    Doufám, že já nebudu muset tak dlouho čekat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc ti pejska přeji jsou opravdu kouzelní a jako miminka dvojnásob. Rozhodli jsme se letos, dceři je 11let a za pár roků si přivede kluka tak ať si pejska užije. Pá
      Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea