a

a

sobota 6. července 2013

Losování mé první Polštářkové Giveaway

 
Mé milé přeji krásný den,
 
a dnes společně s Aničkou přicházíme s losováním
mé první Polštářkové Giveaway.
 
Na začátek se musím svěřit, že jsem šla trochu s vlastní
kůží na trh a říkala jsem si, když bude 20 přihlášených lidiček budu ráda,
alespoň bude s čeho losovat, ale vy jste mě překvapily a přihlásilo se
 
43
 
milých dušiček, které nechaly komentář pod příspěvkem.
 
Moc děkuji všem za krásná slova chvály a povzbuzení, kdyby to bylo možné
mé milé, tu pozitivní energii, která z nich vycházela bych si uložila do tabletek
a pak podle potřeby užívala v době nouze. Jsou dny, kdy úplně nejsem
přesvědčena o tom, že to co dělám má cenu a pak bych tyto tabletky užívala.
Takové dny máme určitě všechny a je dobré myslet na jediné,
že příští den vyjde sluníčko znovu a, že každý den je novým začátkem.
 
 
Tak jdeme na to,
losuje naše Anička a pro koho bude mít šťastnou ruku.



 

Začneme třetí cenou 

 Pytlík plný překvapení 

a tu získává

Zuzanka - Korálky dnů
 
 
 
 

Je tu druhá cena

Romantický polštář s růžičkami

Kombinace látky a pleteniny

 a ta přísluší
 
 
 


A je tu první cena

Polštář s obrázkem levandule 

a ta patří jen a jen

Soničce Mimovičové
 

 

Gratuluji všem a užijte si své dárky ve zdraví.

 
 
 
 

Poprosím všechny vylosované, aby se mi ozvaly na můj

e-mail lea.vlckova@seznam.cz.

Na někoho kontakt mám, ale u někoho mi chybí.

 
 
Mé milé, moc Vám všem děkuji za účast a na koho se nedostalo
už teď Vás můžu pozvat na podzimní Giveaway
kde cenou budou mé polštáře svetráčci.
 
Děkuji za Vaši přízeň a jsem moc ráda, že jsem mohla
udělat radost alespoň třem z Vás.


Mějte se krásně mé milé
Pá Lea
 
 

19 komentářů:

  1. Děkuji za výhru mám obrovskou radost a už se těším až budu mít výhru doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soničko, moc gratuluji a těší mě, že máš z výhry radost. Pěkně si ji užij ve zdraví . Pá Lea

      Vymazat
    2. Leo právě jsem obdržela výhru. Je ještě krásnější jak na fotce.Ještě jednou moc děkuji a to malé srdíčko je také moc krásné.

      Vymazat
  2. Jééé - to je krásné překvapení. Čekám, až mi vykyne těsto na lívance a tak jsem šla mrknout na blogy, co je kde nového, a čtu své jméno. Děkuji moc Aničce, že měla šťastnou ruku a vylosovala mi zrovna balíček překvapení. A děkuji moc, že jsi akci vyhlásila. Mám z výhry velkou radost:-) Hezký víkend a celé léto. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, moc gratuluji i tobě a ať ti udělá Pytlík plný překvapení radost. Zuzanko, prosím tě napiš mi svůj mejlík nebo napiš na můj. Potřebuji tvoji adresu. Pá drahá Lea

      Vymazat
  3. Gratuluji všem výherkyním a zvlášt Zuzance!A děkuji Ti Leo za tak hezkou akci!Přeji krásné dny s co nejméně tabletkami!Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky moc děkuji za výhru, bylo to pro mě milé překvapení
    Přeji ti Leo , nejen krásný víkend, ale i celé léto Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, gratuluji k výhře a doufám, že Vám polštář udělá radost. Užijte si ho ve zdraví. Pá Lea

      Vymazat
  5. Moc gratuluji vyherkynim a na podzim zkusim opet stesti, trebaaa to vyjde :-) krasny letni den
    Radana

    OdpovědětVymazat
  6. Připojuji se ke gratulaci všem výherkyním. Moc krásné ceny. Hezký den Anna

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé já úplně zapomněla,že je dneska losování .... výherkyním ze srdce gratuluji a přiznám se že závidím - hlavně druhou cenu - tu už jsem si představovala u Alžbětky v pokojíčku :-)
    Leuško krásný víkend Tobě i Aničce :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Výherkyním moc a moc blahopřeji a přiznávám, že i trošililinku závidím, ale opravdu jen malinko. Jak se říká, tak budu mít štěstí v lásce a to taky není špatné a můžu to zkusit příště. Přeji krásné prázdniny všem a spoustu lásky. Renata

    OdpovědětVymazat
  9. Jéjda...blahopřání všem vylosovaným a velkou radost z výhry:-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Tak netrpělivě jako dnes k tobě na blog už jsem dlouho nikam nespěchala...a ikdyz jsem nevyhrála, všem třem vítězkám že srdce gratuluji a tobě děkuju za možnost se zúčastnit takové krásné soutěže s nádhernými dárky. A ve skrytu duše doufám, že nebude trvat dlouho a zase pro nás usporadas nejakou další s neméně uzasnymi vytvory tvých šikovných ručiček. Mějte se krásné, holky! Pa,L.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc gratuluji všem výherkyním ... dostanou úžasné dárky.
    Hezký zbytek víkendu ... Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Mé drahé, ráda bych všem ze srdce poděkovala za krásné komentáře a za povzbudivá slova.
    Brzy se Vám pochlubím s novým tvořením. Mám za sebou pět polštářů a další dva mě čekají a pak jsem hned u Vás. Moc blahopřeji vítězkám a vy kteří jste nevyhrály nezoufejte na podzim připravím další GA tentokrát se svými svetráčky.
    Děkuji, že tu se mnou jste. Omlouvám se, že neodpovídám jednotlivě, ale Anička zítra odjíždí na tábor z koňmi a tak balíme. Tolik věcí jako tentokrát snad nikdy s sebou neměla.
    Pá mé milé Lea

    OdpovědětVymazat
  13. Také gratuluji výherkyním ( a tiše závidím ;-)). Leo a tobě díky za krásné tvořeníčko a věř, že to, co děláš, má velkou cenu. Tvé polštářky s láskou ušité dělají radost spoustě lidiček. :-) Užívej léto a budu se těšit na podzim. D. ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Joj a už je to tady :o) Výherkyním moc moc gratuluju :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Tie nové vankúše sú nádherné:-)a gratulujem výherkyniam ku krásnej výhre nech im urobí velikánsku radosť...pekný večer

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea