a

a

neděle 14. července 2013

Pro milovníky psů

 
Krásný dobrý den mé milé,
 
dnes tu mám něco pro milovnice či milovníky psů, pejsků, hafanů
no prostě pro ty, kteří svůj život spojili s chlupatým štěstím na čtyřech nožičkách
a nebo pro ty, kterým se stvoření jménem psi líbí.
 
Ušila jsem dva polštáře z panelů,
které jsem Vám ukazovala před nedávnem.
 
Zlatého retrívra a hnědého labradorského retrívra.
 
Malinko jsem musela upustit od předchozího plánu,
že polštář bude celý bílý a vprostřed obrázek,
protože bílý lem vycházel příliš široký.
Nakonec jsem kolem obrázku našila borduru ve stejném tónu
jako je pejsek a jsem v výsledkem nadmíru spokojená.
Lze ušít borduru podle Vašeho barevného přání.
 
Přední top je opět tvořen sendvičově
a to přední látka s obrázkem, termolín a podšito je bavlněnou látkou.
Obrázek je dvakrát prošit a nádherně tím vystoupil obrázek.
Zapínání je na skrytý zip.
 

 
 
 






 
Celý panel se psy




Mějte se krásně mé milé
a děkuji za Vaše milé komentáře k mému tvoření
děláte mi tím obrovskou radost.

Pá Lea


8 komentářů:

  1. Krásně jsi obrázky použila Leuško,moc se mi líbí to puntíkaté lemování .... také máme doma jednoho zlaťáčka,ale je to už babička.
    Krásný den přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gábi, ani jsem nevěděla, že máš taky goldenku jsou to zlatíčka a moc si pochvalujeme, že jsme si po létech koupili vysněného psa a jeho místo nezaplácli nějakým kapesním psem. Děkuji za pochvalu na polštáře, lemování bylo takové rychlé vnuknutí a myslím, že se povedlo, jsem z polštářů nadšená. Pá a pusu Alžbětce Lea

      Vymazat
  2. No opět prostě nádhera. Taky máme doma kříženkyni zlatého retrivra a psa černého labratora a jsou to naši miláčci.Tak hezký den Leuš a hezké tvoření Soňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soničko zdravím tě, děkuji za pochvalu a ani jsem nevěděla kolik lidiček co mi píše má pejska a je to dobře, protože jsou to zlatíčka (u nás na druhou), která dělají život krásnější. Pá Lea

      Vymazat
  3. Ahojky Leo, opět moc pěkná prácička, máme doma malého chlupáčka, je to jezevčík, ale už je to dědulka má 14 roků, ale moc velký mazlík a norník jen v duchnách :O). Ještě moc děkuji za podrobnosti šití, je to skvěle vysvětleno, zdravím a přeji pěkný den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, děkuji za chválu a pejskovi přeji pevné zdraví ať Vám dělá radost ještě hodně dlouho. Pá lea

      Vymazat
  4. Milá Leo, tyto polštářky jsou moc krásné. Mám doma černou labradorku,
    takže mám k těmto psíkům velmi blízko. Krásně jsi to zkombinovala. Moc pěkné.
    Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moc děkuji za chválu. Černý labrador je ze všech retrívrů na tomto panelu snad nejkrásnější. Majestátní samec. Nádhera. Potkáváme tyto pejsky se Celinkou na cvičáku, jsou to velmi temperamentní pejskové, ale mně jejich nátura sedí. Retrívři jsou nádherní psy a stavba těla je dokonalá a povaha úžasná. Jen kdyby nechtěli za každou cenu každého zdravit :o). Pá drahá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea