a

a

pondělí 1. července 2013

Denivky

 
Krásný slunný den mé milé,
 
opět bych Vám ráda ukázala kousek ze své zahrady
a dnes to budou
 
denivky.
 
Nádherné a naprosto nenáročné květiny,
které každoročně zkrášlují naši zahradu.
 
 
Tyto květiny pěstovala moje prababička ve své předzahrádce
a já jsem je jako dítě nesnášela a sešel se rok s rokem
a obdivuji je ve vlastní zahradě.
 
Je spousta věcí, které milujeme ani nevíme proč,
prostě k nim máme určité citové pouto.
A tyto květiny mě vrací do dětských let k mé
kouzelné prababičce a do jejího malinkého domečku
kde dospělí museli sklánět hlavu, aby prošli dveřmi.
Na její kredenc za který bych teď dala nevím co
a na její úžasné buchty.
 
Fotografie jsou malou vzpomínkou na tuto báječnou ženu.
 
 



 
 







 
 
Mé milé, ráda bych Vás pozvala na moji právě probíhající
 
 
kde cenou jsou polštáře a ještě něco navíc.
Jste srdečně zvány.
 
Krásné dny a děkuji za Vaši přízeň
a za kouzelné komentáře k mé GA.
 
Pá Lea


17 komentářů:

  1. Jsou krásné, mamka jich má také plnou zahrádku. A já jich mám pár slíbených ...
    Krásné léto ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, je to nádherná a opravdu nenáročná kytička. Bude ti dělat jen radost. Pá a děkuji za návštěvu Lea

      Vymazat
  2. Jé, tolik barev.... já mám jen žluté:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, včera jsem nakukla na net a tam je teprve kultivarů. To ty moje tři jsou nic. Mám ty naprosto nejběžnější. Pá Lea

      Vymazat
  3. Nádherné květinky, Lejko!!! Mastím se přihlásit do Tvojí GA, abych nezmeškala, protože mít Tvoje polštářky doma, to by pro mě byla obrovská čest! Zatím pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, děkuji ti za chválu na kytičky a za účast na mé GA. Děkuji ti za tvoji přízeň velmi si ji vážím. Pá drahá Lea

      Vymazat
  4. Lei jsou moc krásné--já mám jen oranžové ale už mám slíbené i žluté :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mně se osobně nejvíc líbí ty červené. Jsou krásné i jako celková rostlina u těch oranžových je časté, že se vyvracejí a u těch červených je rostlina pěkně vzpřímená a je nádhernou ozdobou zahrady. Pá a měj se krásně Lea

      Vymazat
  5. Leuško tak tuto mám také oblíbenou....mám jí od babičky ve žluté barvě už několik let....vlastně mi jí vysadila ona na zahrádku a já letos doplnil o přesně takovou jakou máte na obrázku...oranžová mi chyběla,tak jsem jí doplnila..je opravdu povedená a úplně tu zahrádku rozzáří....Mějte se krásně Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Denivky jsou nádherné! Mamka jich na chalupě spousty snad ve všech odstínech. Pár jsem jich zkoušela nasadit v Provence ale nedaří se jim tady, moc vedro a sucho. Jediná která se chytla je ta "základní" ještě nekřížená - oranžová a i tak ji to trvalo celé 3 roky než poprvé vykvetla... O to předevčírem radost větší :-)
    Babička měla pod okny úžasné obří růžové pivoňky, její kredenc s vysouvacím dřezem bych brala všemi deseti tak jako její starodávné malované truhly ♥ Bohužel rodina strýce hned vše spálila... Takové škody :-//

    OdpovědětVymazat
  7. Denivky jsou krásné!! Mamka jich má spousty snad ve všech barvách na chalupě. Snažila jsem se je nasadit v Provence ale nedaří se jim, moc sucho a vedro, jen jedna se chytla, ta "původní" před křížením, oranžová a i tak jí to trvalo 3 roky než vykvetla... o to větší překvapení o víkendu v zahrádce :-)
    Krásné léto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denivky jsou opravdu nádherné a ani by mě nenapadlo jak jsou choulostivé na podnebí a počasí. Je vidět, že každá rostlinka má na světě své místo. Anýzovko, děkuji za účast na moji GA dodala jsi ji zahraniční rozměr :o) Pá drahá Lea

      Vymazat
  8. Hezký den,práci i krásu okolo sebe...
    http://tolepjetbude.blogspot.cz/2013/07/neco-lakadel.html
    Milky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milky, děkuji a držím palce při losování. Děkuji za návštěvu blogu. Pá Lea

      Vymazat
  9. Zdravím. Občas nakouknu od kamarádky a pak se mi odsud nechce. Denivky jsou krásné, mám je ráda. Jsem ale fascinovaná polštářky, to je taková krása. Nejsem šikovná na šití a tak je velice obdivuji. Vůbec by mne taky nenapadlo použít svetr a zakombinovat. Je to taková krása. Všem soutěžícím přeji hodně štěstíčka a hodně radosti z některé z výher.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máří, moc děkuji za krásná slova a za návštěvu blogu. Pokud budete chtít můžete se do mé GA přihlásit i vy. Pokud nevlastníte blog nic se neděje jen pod příspěvkem na GA zanechte svůj vzkaz a e-mailovou adresu pro další případnou korespondenci. Mějte se krásně a děkuji za nakouknutí. Pá Lea

      Vymazat
  10. Leuško,
    máš je nádherné .... Marki

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea