a

a

sobota 29. června 2013

Rychlá buchta s cuketou

Mé milé krásný dobrý den,

dnes přicházím s dalším oblíbeným receptem
naší rodiny a to s

Rychlou buchtou s cuketou

malinko jsem si ho tentokrát pozměnila
a nahoru jsem dala sezonní ovoce a to
jahody a rybíz.

Napíšu Vám původní recept a nechám
na Vás jak si ho upravíte.



Suroviny:

2 hrnky neloupané nahrubo strouhané cukety
(použila jsem hrnek a obsahu 250ml)
1 hrnek oleje
3 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru krupice
3 vejce
1 vanilkový cukr
1 lžička soli
1 lžička jedlé sody
1 lžička prášku do pečiva
3 lžičky skořice
rozinky, ořechy nebo kandované ovoce

Postup:

Vejce ušleháme s cukrem, přidáme i vanilkový cukr
po kapkách vmícháme olej a přidáme cuketu.
Vše sypké smícháme dohromady a pomalu vmícháme do těsta.
Vznikne tužší těsto, které nalejeme do vymazané a vysypané formy.
Pečeme na 170°C cca 40 minut.


Mé milé, ráda bych Vás pozvala na moji právě probíhající
kde cenou jsou polštáře a ještě něco navíc.
Jste srdečně zvány.

Dobrou chuť mé milé
Pá Lea

3 komentáře:

  1. Leuško děkuju za lákavý recept na Cuketovou dobrotu a za pozvání na tvou giweavay :o) Měj se krásně páá :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Buchta vypadá lákavě, s tou cuketou určitě nebude tak suchá.
    Děkuji za receptík, příležitostně vyzkouším. Hezký zbytek víkendu Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Leonko, tvá buchta vypadá skvěle a hrníčkové recepty miluju ... hned si ho jdu opsat .... cuketu, rybíz i jahody mám na zahrádce .... Marki

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea