a

a

úterý 30. července 2013

... srdíčkový ...

Přeji Vám krásný letní den
mé milé,
 
zatím co čekám než mi dorazí další panely na pejskovské polštáře
 ušila jsem si něco pro sebe a to
 
Srdíčkový polštář


  
 
Delší dobu jsem měla uloženou tuto předlohu na vyšívání,
dokonce už i srdíčko bylo nějakou dobu vyšité, ale až teď
co mi přišly látky od milé Šárinky jsem okamžitě
věděla jak bude vypadat finální podoba polštáře.
 
Říkala jsem si, když srdíčka tak srdíčka a všude.
Dlouho jsme si přála vyzkoušet polštář s vloženým kédrem
a s všitým zipem do švu, který jsem viděla u Belletky v kurzu.
Tady se naskytla parádní příležitost.
Látka je nádherná a nechtělo se mi říznout do motivu,
 proto je zip ve švu.







 S výsledkem jsem maximálně spokojená
i, když teď si říkám, není on tak trochu vánoční :o).


Jen pro oko vkládám další variantu pejskovského polštáře
a to opět Yorkshira s béžovo puntíkatou bordurou.


 

Mějte se krásně mé milé

Pá Lea


21 komentářů:

  1. Dobrý den Leo,
    omlouvám se, ale já bych byla spokojená "S" výsledkem :-), ale jinak se Vám klaním. Polštářek je opravdu krásný.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, děkuji 3x jsem tu větu přepisovala a nakonec tam zůstala taková chyba. Díky. Lea

      Vymazat
  2. Leo, polštářek je opět krásný a výšivka kouzelná, zdravím a přeju klidný večer Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, moc děkuji, že jsi nakukla a přeji krásné i, když na mě až trochu horké léto. Pá Lea

      Vymazat
  3. Leo,je to opravdová nádhera...srdíčková látka skvěle doplnila pečlivou výšivku..:-))))
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc ti děkuji za chválu taky jsem spokojená s výsledkem. Pá Lea

      Vymazat
  4. Opäť krásne vankúšiky, obe sú veľmi pekné. Farebne si ich veľmi pekne zladila:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  5. Leonko,
    to je krása kombinace srdíček s výšivkou :-)
    Šiješ stále hezčí a hezčí polštáře, kdo jim pak má odolat? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc ti děkuji jsi zlatá a doufám, že s pejskovskými polštáři jsi spokojená. Budeš vždy vítaná. Pá drahá Lea

      Vymazat
  6. Jééééééééééé, tak ten srdíčkový pošltářek mě vzal za srdce!!!! To je opravdu moc moc povedený kousek!!! Už se těším na další várku pejskových! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, děkuji za návštěvu a za chválu. Srdíčkový polštář to byla rychlá akce - vnuknutí. Co se týká pejsků jsou zatím dvě oblíbená plemen a to Yorkshire a zlatý retrívr, ale doufejme, že se budou líbit i ostatní, protože jsou kouzelní. Na stole mi leží ještě rozpracovaný bígl. Pá drahá Lea

      Vymazat
  7. Leo, to jsou opět moc krásné polštářky, ta výšivka... super. Jsi šikulka. Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji od takové šikulky jako jsi to potěší dvojnásob. Pá Lea

      Vymazat
  8. Leonko,
    na polštářky ty jsi "mistr" ... další povedené kousku ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Leonko,
    je krásný, moc krásný. Navíc nádherná výšivka, tu miluji. Povýšila jsi polštářek na skvost. Vyšperkovaný, luxusní polštářek. Jsi šikulka.
    Ať se daří.
    pa Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárinko, drahá moc děkuji za komentář a hlavně za kouzelné látky, které dodáváš. Tato je opravdu nádherná a kvalitní. Velice dobře se s ní pracovalo a výsledek mě uspokojuje. Pá drahá Lea

      Vymazat
  10. Milá Leonko, dlouho do noci pátrám po vánočních látkách a teď jsem před vypnutím PC objevila skvost. Tvůj polštářek.No nádhera a smekám.Mohu požádat o radu, kde se dá sehnat vyšívací předloha? Předem děkuji.Věrka
    vera.si@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea