a

a

pondělí 8. července 2013

Sada polštářků z látek od Moda Fabrics

 
Krásný večer mé milé,
 
 
ještě jednou bych Vám ráda poděkovala za účast na moji
první Polštářkové Giveaway. Balíčky všem výherkyním jsme dnes odeslala.
Krásně a ve zdraví si své výhry holky užijte.
 
 
Opravdu jsem nezahálela a dnes Vám ukážu první část
ze svého tvoření z minulého týdne.
 
Před časem jsem koupila u Belletky tři látky od
MODA FABRICS Cosmo Cricket kolekce Salt Air
na webu se jevily jako modré a jaké bylo mé překvapení, když mi přišly
zelené látky. Bohužel ty se do našeho modrého domova moc nehodí
a proto je v podobě polštářků posílám dál.
 
Před časem jsem psala, že mě nebaví jen tak sešívat dva díly látky k sobě a,
proto i v tomto případě jsou přední topy látek vypodloženy termolínem
 a podšity bavlněnou látkou. Zapínání je na skrytý zip. 
Velikost polštářků je 40x40cm.
 
 







 
 
Opět se objeví jak na MMB tak na Fleru.
 
Mějte se krásně mé milé to je pro dnešek vše
Brzy jsem zpět. 
 
Pá Lea
 
 
 
 
 

10 komentářů:

  1. Leo, teprve nyní jsem objevila tvůj krásný blog, nestihla jsem všechno prohlédnut ale musím říct, že polštářky máš nádherné. Obdivuji fuksie a denivky ..... prostě celou zahradu, také kytičky miluji, psí slečnu mám skoro stejnou naší Britanice byl 1 rok v červnu a na zahradě, také vydatně pomáhá - právě probíhá sklizeň hrášku, třešně a višně už jsou za námi.
    Přeji ti pohodové prožití léta Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško, vítám tě na svém blogu a jsem moc ráda, že jsi zavítala. Znám tvoje tvoření z Fleru a od Belletky a vždy se kochám. Vidím, že máme podobné zájmy. Šití, květiny a dokonce i psa máme stejného a i podobně starého. Celinka bude mít rok 21.8. a zahradník je neskutečný, z trávníku vytrhává celé trsy trávy a manžel šílí. Někdy mám pocit, že je to pes vegetarián, baští mrkev, papriku, hrášek, hrozny, meloun to jen koukáme co máme doma. Pá drahá a budeš vždy vítaná. Pá Lea

      Vymazat
  2. Leuško, nádhera ...překrásné vzory i barvičky ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, moc děkuji ano tato kolekce je velmi povedená, ale bohužel nám se do domu nehodí. Pá Lea

      Vymazat
  3. Leo, polštářky jsou opět krásné, a barvy super, ještě si musím pořádně prošmejdit tvoje tvoření, je tam spousta nápadů a háčkování. Teď ale háčkuju z juty a docela od toho bolí celý člověk a hlavně to zabere hodně času. Zdravím a přeju pěkné dny Maryša z Pv :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, moc děkuji za chválu. Tak z juty mě háčkovat ještě nenapadlo, ale u někoho na blogu už jsem to viděla a vypadalo to velmi zajímavě. Tak ať se daří drahá. Lea

      Vymazat
  4. Leonko ahoj, krásně tvoříš, pěkná kombinace vzorečků, u Beletky jsem dlouho nebyla, ale i já jsem tam kdysi nakupovala mám i několik časáků, pěkné letní dny ti přeji Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelinko ahoj, děkuji ti za návštěvu. Občas k Belletce nakuknu a i nakoupím, ale opravdu velmi málo. Měj se krásně pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea