a

a

středa 10. července 2013

Proč miluji sekáčky

 
Mé milé krásný den,
 
dnes se přicházím malinko pochlubit a vyznat k lásce k sekáčkům.
 
Za pár dnů mám narozeniny a tak jsem dnes pro radost zavítala
do svého oblíbeného sekáčku a jako vždy jsem tam našla
 něco bez čeho se nedalo odejít.
 
Vše je úplně nové, žádné známky nošení
a o to je radost větší.
Miluji značku Esprit, mám ráda jejich módu
 a velikost 34 si ani nemusím zkoušet a když něco koupím
vím, že mi to bude.
 

Dnešní úlovky:

 

ESPRIT 3/4 kalhoty bílé

ESPRIT triko bílé s límečkem

TOM TAILOR 3/4 kalhoty riflové

BENETTON bílá tunika nebo šaty pro Aničku

 

Celková cena Kč 650,-

 
Úžasný kauf v obchodě by nákup přišel určitě na Kč 4.000,-,
tak už víte proč sekáčky miluji?
Dá se v nich koupit nádherné zboží za malý peníz.
 
 





Moc se těším až se Anička vrátí z tábora a šatky si vyzkouší
 
 
Krásné slunné dny mé milé
 
Pá Lea

18 komentářů:

  1. To bude mít Anička krásný návrat domu :-)
    Jo a velikost 34 dost závidím,já si po porodu o něčem takovém můžu nechat jedině zdát ... kojením se prý hubne ... kojím druhý měsíc a nic,naopak jsem snad ještě přibrala :-)
    Krásný den přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má drahá, jen pěkně koj ať je Alžbětka zdravá a velká. Holka co by jsi chtěla měsíc po porodu, to chce čas. Vzpomínám si na sebe, začínala jsem těhotenství na 47kilech a končila na 62 kilech a Aňa měla 4,15kg tak si dokážeš představit jak to břicho vypadalo a vše je v pohodě. Mám 160cm a 52,5 kilo já ani nemůžu mít větší velikost než je 34 to bych věděla, že je něco v nepořádku. Pá drahá a děkuji, že jsi. Lea

      Vymazat
  2. Jéééé a ještě by jsem zapomněla popřát k narozeninám ... ať se Ti splní vše po čem toužíš a všichni Ti dělají jen samou radost .... jo a jestli slavíš ještě jako rak,tak vše nej,nej,nej od jiného raka .... já slavila 30.6 :-)
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, opět se mi potvrzuje, že si velice dobře rozumím s lidmi, kteří jsou narozeni podobně jako já. Ano, jsem rak a jsem narozena 16.7. a moje sestra 3.7. a je o 6 let mladší jsme jedno tělo jedna duše. Zlatíčko moje. Pá drahá Lea

      Vymazat
    2. Gábinko, moc děkuji za přání a jedno už je splněno na vždy mám Aničku a to je můj splněný sen.

      Vymazat
    3. Tak o tomhle snu vím své a naprosto ti rozumím :-)
      Čekala jsem na ten sen sedm let ....,ale vyplatilo se to :-)
      Jinak váha na které jsi končila těhotenství,tak na té já jsem začínala :-)
      Pravda měřím o trochu víc,ale ani nemůžu přiznat to konečné číslo,zní hrozně,protože jsem přibrala skoro 17 kg :-)

      Vymazat
  3. Jojo, to jsou bezvadné úlovky:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, mám z nich obrovskou radost. Pá a děkuji za nakuknutí. Lea

      Vymazat
  4. Gratuluji k super ulovkum i k budoucim narozeninam :-) hodne zdravicka a pohody
    . Vel. 34 jsem mela asi na stredni ted mam o dost vic a potvrzuji, kojenim se neco shodi jedu tak 5 mesic:-) ale zazraky se cekat nedaji
    Krasny den Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radanko, moc děkuji za přání k narozeninám, ale ještě je čas až 16. :O). Mezi námi hlavně, že jsou děti zdravé a nějaké to kilo sem tam na tom nezáleží. Pá Lea

      Vymazat
  5. Nádherné úlovky. Velikost 34 závidím. Ale stačilo by mi 38- 40:-)
    Já jsem měla narozky 4.7. :-) Opožděně vše nejlepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááá další ráček, vítej v klubu drahá. Vše nej a já si ještě počkám až 16.7. Pá Lea

      Vymazat
  6. Velkost 34 nemusim skusat ani ja :-) Viem ze mi je proste mala, ale vacsia velkost mi tiez sedi perfektne, hlavnek kalhoty su vzdy super bez skusania. Ulovky su moc krasne, aj ja milujem sekace.Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to tak Esprit opravdu miluji a vím, že tam nesmím chodit, protože pokud peněženka dovolí vždy bych s něčím odešla. Jsem ráda že máš stejné zkušenosti jako já. Pá a děkuji za návštěvu blogu. Lea

      Vymazat
  7. Leo, vše nej. k narozkám, úlovky jsou výborné, ty šaty pro Aničku se mi moc líbí, moje malé vnučky Sofie/1,5/ a Eliška /2,5/ mají podobné,ale růžové. Jsou v nich kouzelné, Anička bude jako princezna. Zdravím a přeji pěkné letní dny Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maryško, moc děkuji za přání k narozeninám a opravdu se těším až se Anička vrátí z jezdeckého tábora a šatky si vyzkouší. Jen doufám, že se ji budou líbit, pomalu se nám rozchází vkus, no jo slečně bude 12let. Pá a měj se krásně Lea

      Vymazat
  8. Leo,
    také tyhle sekáčové kousky miluju !
    Sama tam ujíždím na šatkách, ale vždy si je naopak musím zkusit ;-)
    Vše Nej k narozkám !

    OdpovědětVymazat
  9. No tak tomu říkám kauf! Moc povedené kousky, do těch bílých šatiček pro Aničku jsem se zamilovala... krásné nošení, pa, L.

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea