a

a

pátek 12. dubna 2013

Taštičkování



Mé milé,
moc Vás všechny zdravím a dnes to bude 
malinko na jinou notu.

Na Fleru jsem našla skvělý návod jak ušít obyčejnou taštičku na zip.
Viděla jsem spoustu těchto taštiček, ale tato má opravdu krásně 
a skoro neznatelně všitý zip a přitom je její ušití velice jednoduché.

První taštička je na moji svačinu do práce, protože mě opravdu
nebaví, když jdu nakupovat hledám peněženku v kabelce 
a vypadne mi jablko či část svačiny.

Použitý materiál je riflovina + látka zn. Makower a uvnitř proužkatá
bavlna české výroby. Já tu modrou prostě můžu.






Další kráska v pořadí byla pro moji Aničku,
která za necelý měsíc odjíždí se školou na týden
do Holandska, takže ji určitě užije. 
Program mají nádherný a docela ji závidím, 
ale strach mám už teď, nejvíc mě děsí 
ta 15-ti hodinová cesta autobusem





Na fotce je vidět všití zipu a mě celkem uspokojuje.



Poslední krásku jsem ušila pro moji kamarádku 
s kouzelným jménem Sněžana k jejím narozeninám.
Přidala jsem i pouzdro na mobil.
Bohužel taštička byla darována dříve než pořádně nafocena
takže tady jsou fotečky jen tak narychlo pořízené.

Použité látky jsou bavlna a len.


  





Mé milé, užijte jarního teplého víkendu 
a brzy jsem zpět, protože je to k nevíře, 
ale pořád na přání šiji svetráčky.

Děkuji Vám, že jste.
Pá Lea

 

7 komentářů:

  1. Teda to koukám Leuško,já čekala polštáře a tady úplně jiná nádhera ....... dneska jsem taky potřebovala našít jeden zip,ale nebyla jsem tak odvážná jako ty a nahradila to sucháčem :-) Asi budu muset taky zápátrat po nějakém jednoduchém návodu,když jsou z toho potom takové krasavice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, moc děkuji za chválu. Napiš mi mail pošlu ti odkaz. Nechci ho sem vkládat přece jen nemám souhlas.
      Pá drahá Lea

      Vymazat
  2. Leuško,moc děkuji.Písla jsem ti na mail :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leuš, nádhera a tá pre kamarátku, to je dokonalá súpravička. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Lejko, taštičky jsou opravdu nááádhernéééé! Mám pocit, že bych to mohla zvládnout i já :o) ale hahaha, to se jen tak prsím :o) možná si spíš zase uháčkuju :o) papa a krásný sluníčkový víkend! L.

    OdpovědětVymazat
  5. Leonko, nádhera .... překrásné taštičky .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Lei, ty taštičky jsou náderné. A těch tvých polštářků se nejde nabažit. Krásný den Majka

    taky bych byla ráda za odkaz. majka.urb@seznam.cz
    děkuji

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea