a

a

pondělí 22. dubna 2013

Elegantní šedá


Mé milé virtuální přítelkyně,

 už rok šiji svetráčky a díky tomu jsem objevila,
že svět je složen ze spousty barev, které jsem předtím nevnímala.
Miluji modrou a nic víc než modrou jsem neviděla
i naše domácnost je touto barvou zaplněna.
Mezi jednu nalezenou barvu patří šedá, 
dříve to pro mě byla jen ta špinavá šedá.

A přesto šedá je nejuniverzálnější barva, jaká existuje. 
Šedá barva vzniká spojením černé a bílé. 
Kouzlo šedého tónu je v tom, že vedle něj vynikne každá, 
sebeméně výrazná barva. 

 Pro ostatní barvy v prostoru má velký význam, 
neboť právě díky šedé můžete "ztlumit" ostré a příliš zářivé 
tóny na přijatelnou úroveň. 
Zároveň dává vyniknout i zemitým a přírodním odstínům, 
které sami o sobě příliš výrazné nejsou. 

Znovu jsem pohledala ve svých zásobám a vznikly tyto dva 
elegantní šedé polštáře
opět v kombinaci pletenina a látka.
Přední strana je tvořena sendvičově ze tří vrstev.
Přední top, termolín a bavlněná látka.
Zapínání je na skrytý zip 
a výplň dostane nový majitel ode mě jako dárek.
Jeden je na bílém podkladu a druhý je na bílém s puntíky.

Tito dva fešáci by se krásně hodily k porcelánu
zn. Green Gate Dora White nebo Audrey grey.

Fotky vypadají jako černobílé a proto jsem k polštářům
 přiložila žlutou růži a jen se potvrzuje to co jsem již napsala.
S šedou vynikne jakákoliv i třeba nevýrazná barva.












Mějte se krásně mé milé
a brzy jsem zpět čekám, že tak zítra
nebo pozítří rozkvete naše ulice
a to Vám musím ukázat.

Pá Lea


 

8 komentářů:

  1. Leonko...moc krásná kombinace.
    Posílám pozdrav,pá Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Lei nemám slov je překrásný :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Leuško krása-šedá v kombinaci s bílou je dokonalá!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Leonko, nádhera ... ty jsou překrásné .... na rozkvetlé fotky tvojí ulice se už moc těším ... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou naprosto úchvatné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Polštářky jsou naprosto super. Také mám ráda GG.
    Děkuji za inspiraci. Anny

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, Lejko, ty jsou zase parádní!!! Moc se mi líbí kombinace látky a pleteniny a Ty to tak umíš!!! Hezký den,L.

    OdpovědětVymazat
  8. Leuška tak tieto sú opäť nádherné, tuším sa mi farebne ešte viac páčia ako tie v ružovom :-) veruže nevedela by som si asi vybrať...
    Pekný dník
    Zdenka

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea