a

a

neděle 4. listopadu 2012

Svetráčkování pokračuje

Moc Vás všechny zdravím mé milé,
děkuji za spoustu krásných komentářů
 k mému tvoření a k naší chlupaté krásce Celince
a opět za Vámi přicházím s dvěma novými polštáři
jak jinak než s copánkovými vzory.
 
 
Béžový polštář je z bavlny
a nádherně na něm vynikne vyplétaný vzor.
Srdce mi poskočilo, když jsem svetr v bazárku
objevila, hned mi bylo jasné, že polštář
z něj bude úžasný.
 
 





Druhý polštář patří do vánoční kolekce
a proto jsem ho také nafotila s právě nakvétajícími
vánočními kaktusy.
 
 






 
 
Pravidelně každý rok nám kvetou v listopadu a v únoru
a vždy z nich máme obrovskou radost.
Vlastníme s Aničkou šest barevným kultivarů
a nejstaršímu je 15 let až víc nakvetou tak
je pro Vás nafotím.
 
Tady jsou oba fešáci dohromady
jsou volní a objeví se na MMB.
 
 

 
 
Mám tady nastříháno na další čtyři polštáře,
ale většina mého času teď patří Celince a Aničce
i teď mi naše chlupaté štěstí sedí na klíně.
 
 
 
Mějte se krásně mé milé
jsem ráda, že tu jste.
Pá Lea


7 komentářů:

  1. Leo,
    ty polštářky jsou nádherné, moc se ti povedly, ............. ten vánoční kaktus je úžasný, taky jeden mám a vždycky se moc těším, až vykvete ............. Celinka je úžasná, ani se ti nedivím, že jsi z ní unešená, já bych taky byla ............ Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji. Celinka je kouzelná a roste nám před očima. Pá Lea

      Vymazat
  2. No jejda, ty jsou zas povedené, zvlášť ten béžový je super!!! No ta Vaše pejska je prostě úžasná, takový krásný plyšáček :o) hezký večer! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc děkuji za chválu na polštáře. Celinka je plyšáček, ale když je v ráži tak mizí hlavně Anička, protože si ji vybírá jako nejslabší a ničí ji kousáním. Pá drahá Lea

      Vymazat
  3. Leuško,
    stále tvoříš krásné copaté polštářky!
    Já o víkendu také zužitkovala jeden kousavý svetřík na hračku a moc mě to bavilo.
    Budu se muset více dívat v sekáči po svetříkách a možná se pustím i do polštářků.
    Celinku bych si na klín hned šoupla také!

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju recyklaci a polštáře máš kouzelné. A malý chlupáček je k zulíbání. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Leonko, krásné fotečky a červenou já můžu, miminko je k zulíbání, slaďoučká :-) pěkný víkend Marcela

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea