a

a

čtvrtek 22. listopadu 2012

Poslední květ letošního léta

Mé milé,
 
vím, že čas se pomalu nachyluje
k vánočním svátkům, ale u nás doma
si pořád nejsme ročním obdobím jisti.
 
Na jedné straně kvetou vánoční kaktusy
v pěti barvách, které by ty vánoce snad předpovídaly,
ale stačím vyjít do prvního patra domu
a tam nádherně a neúnavně den co den nakvétají
poslední květy plnokvětého ibišku.
 
Oboje tyto květy mne nepřestanou udivovat
a dostávat svoji krásou a dokonalostí.
Příroda na úžasná a mocná čarodějka.
 
Tak snad se pokocháte i vy.



 
 
Můj patnáctiletý dědeček poděděný po babičce,
která je alespoň takhle stále se mnou.
 
 




 
Opět jedno dědictví tentokrát po mamince.
Kvete neúnavně dvakrát ročně stejně pilně jako pilná
byla moje maminka.
V té květině je stále se mnou a nemusím
popisovat jak se mi stýská i po dvou letech
se mi stále derou slzy z očí.
 
 







Mějte se krásně mé milé a nezapomeňte se radovat z maličkostí,
protože těch opravdu velkých věcí příjde v životě opravdu málo.
 
Pá a mám vás ráda
Lea

6 komentářů:

  1. Leuško, krásné květy a moc krásně napsaná slova ...
    Hezký den i tobě ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Leonko, nádherné kytky! Jinak si tě dovolím pozvat na svůj blog. Něco tam máš...pohodový víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Lejko, téda, nestačím se divit té nádherné záplavě květů, co máte doma!!! Ty kaktusky jsou překrásné, evidentně se jim u Tebe moc líbí :o) hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Leonko zdravím, máš u mě pozvánku do hry, tak koukni.

    OdpovědětVymazat
  5. Moje milá Leonko moc obdivuji Tvé kvetoucí kaktusy nádherné barvičky některé vidím poprvé, třeba žlutý to jsem ještě neviděla a to je co říct! měj se pohádkově. Luďka.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná sbírka kaktusů, zvláště ten žlutý je neobvyklý.

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea