a

a

středa 19. února 2014

Polštáře paní kněžny I pokračování

Dobrý den mé milé,

moc Vás zdravím v dnešním dnu 
a ráda bych Vám ukázala pokračování
v mé tvorbě z nádherné kolekce

Tour des Fleurs designérky Mary Jane Carey. 
Výrobce Henry Glass.

Polštáře paní kněžny I.

Opět jsem ušila dva do sady, 
znovu je přední top vypodložen a prošit.
Zapínání je na skrytý zip.










Mám v hlavě další nápady z této kolekce nádherných látek
takže se s nimi neloučím, ale určitě brzy přijdu 
z něčím dalším.

Mějte se krásně a pá
Lea




2 komentáře:

  1. Úžasné sú tie tvoje vankúše:)
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji, ale látky jsou kouzelné já jsem je jen sešila. Pá drahá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea