a

a

neděle 2. března 2014

Paisley a pejsci

Krásný den mé milé,

máme nádherný slunný den, který si užila i naše Celinka,
protože jsme otevřely dveře na zahradu 
a ona si mohla volně chodit tam a zpět.
Tu radost si nedokážete představit.

Nezahálím a opět něco malinko z tvoření.

Na přání jsem ušila dvě prostírky
z kolekce Tours des Fleurs
jako doplněk již zakoupeným polštářům.
Látky jsou nádherné a vše co jsem 
z nich viděla ušité bylo nádherné.








Do rodinky pejsků Chlupaté štěstí
přibyl mopsík a opět jsem ušila hnědého labradora
a jorkšíra na přání.








Mé milé, děkuji za Vaše milé komentáře
a pokud budete mít o cokoliv zájem
prosím pište na lea.vlckova@seznam.cz
a nebo navštivte můj obchůdek na Fleru.

Pá Lea


2 komentáře:

  1. Ahoj, Lejko, ko to je zase paráda!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc ti děkuji, ale to je především látkami, které jsou nádherné. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea