a

a

neděle 18. května 2014

Ooh La-La a Temptations


Krásný nedělní den všem mé milé,

když jsem v pondělí koukla na telefon na předpověď počasí
a viděla jsem na dalších pět dnů samé deštníky tak jsem si říkala 
no bůh ví jak to zase bude, stejně jim ty předpovědi nevychází.
A ouha, tentokrát to vyšlo, propršel opravdu celý týden.

V tomto týdnu se vyjasnily kožní komplikace naší Celinky.
Naše zlatíčko má problém se štítnou žlázou a musí brát léky.
Zatím jsme na zaváděcí dávce a za měsíc jdeme na další krevní testy.
Léky ji nikterak neomezují a nezaznamenali jsme na ní žádné změny.
Doufám, že to tak bude i nadále.

Opět se přicházím pochlubit s dalším tvořením.
Pokračovala jsem a vlastně dokončila obaly na knihy 
z kolekce Summer Garden od Makower a opět
jsem se vrátila k polštářům tentokrát
k mé oblíbené velikosti 40x50cm.


Ooh La-La

Povlak na polštář je ušit z látky 
Pruhy z kolekce Ooh La-La designérky Jo Moulton, 
výrobce Wilmington Prints a je doplněn látkami s puntíky zn. Makower.







Temptation

Povlak na polštář je ušit z látek kolekce Temptations zn. Makower
a doplněn puntíky stejné značky.


Přední strana polštáře je řešena sendvičově ze tří vrstev, 
přední plátěná, termolín a spodní plátno. 
Zadní strana je smetanová s režným efektem a se skrytým zipem.

Celkově polštář působí plněji, drží tvar a je krásně měkký.








Obaly na knihy 
z kolekce Summer Garden

Obaly jsou vyztuženy termolínem, jsou příjemně měkké a krásně drží tvar.
Prošito a obšito po obvodu. Všitá záložka.


Hodící se na knihu, blok či diář o velikosti cca 22x33 cm.













Opět obal na knihu Bistro

Obal na knihu je ušit z Panelu Bistro z kolekce Le Petit Bistro. 
Výrobce Wilmington. Je doplněn látkou s puntíky zn. Makower.








A tady je naše zlatíčko Celinka
těsně po ostříhání.




Mé milé,

jak už jsem psala před časem, mé zboží naleznete 
už jen v mém obchůdku na Fleru
a děkuji všem za nakouknutí.

Děkuji všem za přízeň, za Vaše milé komentáře 
a v neposlední řadě i za Vaše objednávky.

Díky, díky, díky

Pá Lea




4 komentáře:

  1. Leo, jsem na tvém blogu poprvé a rozhodně ne naposledy..polštáře i obaly jsou úžasné..nádhera..máš můj obdiv..krásný nový týden a Celince, ať se brzy uzdraví..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Lejko! Opět krásná práce, moc pěkné látky. Celince držíme palec! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Leo, velká krása, úžasný výběr látek!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, Leuško, tak tyhle polštářky se mi moooc líbí. :-) Kamarádce se sada líbila. Nad zrcátkem jsme si notovali spolu. ;-) Jo, štítná žláza je prevít. Moje dcera užívá léky od mala... Přeji pohodové jarní dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea