a

a

pondělí 14. července 2014

Letně vánoční tvoření


Krásný den mé milé,

dnes tu budu malinko za blázna, když přicházím s vánočním tvořením v létě, 
ale velice dobře si vzpomínám na minulý rok, když jsem si nakoupila spoustu 
vánočních látek a pak jsem je nestačila vinnou jinou objednávek zpracovat.

Vánoční polštáře


Hlavní panel je látka Home for Holidays designérky Michaele D´Amore, 
výrobce Benartex a doplňkové látky jsou z nové vánoční kolekce značky Makower.


Přední strana polštáře je řešena sendvičově ze tří vrstev, 
přední plátěná, termolín a spodní plátno. Několikrát prošívaný.
Zadní strana je smetanová se skrytým zipem.
Velikost polštářů je 45x45cm a jsou dodávány i s výplní.

Podobné polštáře jsme šila už minulý rok, ale s jinou bordurou a v jiné velikosti,
ale musím se přiznat, že tyto se mi líbí o mnoho víc.


















Další polštář je stejné kolekce látek,
ze začátku jsem měla strach, že pro svůj velký vzor bude pro můj typ
polštářů látka nepoužitelná, ale výsledek mě mile překvapil.
Opět děkuji svému hlavnímu designerovi - manželovi,
který ve výsledek od počátku věřil :O).





Vánoční kapsička a zrcátko 

opět ze stejné kolekce látek jako polštáře. 
Velikost kapsičky je 18x20cm
a lze ji použít na cokoliv se Vám zamane.
Telefon, kosmetické potřeby, hygienické potřeby je to opravdu na Vás.
Je podšitá a prošitá je příjemně měkká a krásně drží tvar.



 




 


Obal na knihu


Obal je vyztužen termolínem, je příjmně měkký a krásně drží tvar.
Prošito a obšito po odvodu.
Velikost obalu je 22x33cm, hodící se na knihu, blok či diář.

Opět jsme vše vložila do svého obchůdku na Fleru.








To je pro dnešek vše, děkuji všem za nakouknutí a za případné komentáře.

Musím poděkovat maminkách z MMB, 
které na mě nezapomínají a pravidelně nakukují.
Děkuji.

Krásné prázdninové dny všem

Pá Vaše Lea






1 komentář:

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea