a

a

pátek 7. listopadu 2014

Walkabout, Sakura, Pursnickitty

Krásný den moji milí,

v názvu příspěvku jsem použila 
jména tří úplně posledních kolekcí látek,
které jsem měla na stole a úplně mě nadchly.


Walkabout

dle mého naprosto kouzelná nejnovější kolekce 
zn. Makower. Velice mi připomíná jednu z jejich 
starších kolekcí a to Henna.

Ušila jsem dohromady čtyři povlaky 
a to vždy dva a dva s jiným středem,
ale dohromady jsou velice dobře kombinovatelné.



















Sakura

opět nádherná kolekce značky Makower.
Plná květů a kouzelných doplňkových látek.

Jen na upřesnění, někdo si říká proč tyto 
látky, když jsou vánoce za dveřmi. 
Vánoční kolekce se prodávají už od května
a dekorace jsou dávno našité (alespoň u mě :o)
a teď je čas právě na tyto květinky.









Pursnickitty

Látky z kolekce Pursnickitty designérky Terry Degenkold
tvořící pod značkou Whimsicals. Výrobce Red Rooster.

Je tu další kočičkový polštář a obal na knihu.















Opět jako vždy je vše uloženo do mého obchůdku na Fleru.

Děkuji všem, kteří pravidelně i nepravidelně nakukujete
a děkuji, že jste tu se mnou.

Pá Lea






Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea