a

a

čtvrtek 1. října 2015

Anni Downs - Under the Mistletoe a další


Krásný den přeji moji milí,

pokračuji v přípravě na vánoce a až na jednu výjimku 
a aniž by v tom byl záměr jsem vše ušila z látek 
mé oblíbené designérky Anni Dows,
která tvoří pod značkou Hatched and Patched 
a výrobcem je Henry Glass.


Vánoční kolekce 

Under the Mistletoe

a je plná jmelí, ptáčků, dárků, hvězdiček no prostě vánoce.

Ušila jsem dvě rámečkové taštičky a dva obaly na knihy,
vše je volně kombinovatelné a ladící.





 






 



 






Prohledala jsem své zásoby vánočních látek
 z minulého roku a objevila jsem další látky od Anni Downs
z oblíbené kolekce 12 Days of Christmas
a z posledních zbytků jsem ušila obal na knihu
a přidala jsem přívěsek na klíče s obrázkem ptáčka.




 




Další taštička z kouzelných látek stejné designérky
kolekce Button Tree Lane
je určená pro šikulky, švadlenky, protože je plná
šicích motivů a zip jsem tématicky doplnila přívěskem s nůžkami :o).







Opět došlo i na Gorjuss tentokrát z kolekce 
Gorjuss - Santoro 2014 On Top of The World.
Panenky jsem kombinovala s látkami kolekce Grunge,
které mají velice zvláštní patinu a o to jsou krásnější.
Ušila jsem dvě taštičky barevně ladící k panenkám
a k doplňkovým látkám.
Fialová je prodaná, ale zelená čeká právě na Vás 
v mém obchůdku na Fléru.



















Děkuji všem za milá zastavení
a brzy na shledanou.

Pá Lea








Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea