a

a

sobota 2. dubna 2016

Devotion, Summer Garden a Bistro


Krásný dobrý večer přeji všem moji milí,

jaro je tu a s ním i každoroční přesazování oblíbených květin Canna,
které přezimuji v garáži. Minulý rok co se týká přezimování 
dopadl velice špatně a měla jsem strach, 
že o svůj dvoubarevný nádherný kultivar přijdu.

Letos jsem byla velmi mile překvapená, když Anička
vytáhla kořenový bal z květináče, který byl v podstatě bez hlíny 
a plný jen hlíz - rhizomů. Jsem nadšená.


I tento týden nebyl bez tvoření, které mě naplňuje 
a je pro mne neskutečný relax.

Rámečkové taštičky Devotion s přívěsky




Kolekce látek Devotion, výrobce Clothworks

je plná kouzelných motýlů a nápisů.
K taštičkám přikládám přívěsky, které jsou doplněny
designovou látkou. Tak ať udělají radost :o).














Znovu jsem zavítala do své syslírny 
a tentokrát mé oko padlo na starší kolekce látek
Summer Garden a Bistro.

Ušila jsem dvě rámečkové taštičky
v nových rozměrech opět doplněné přívěsky 
a dva obaly na knihu s oblíbenými hrníčky.



















Vše je opět vloženo do obchůdku na Fléru.

Děkuji všem, kteří zavítali a ráda bych opět poděkovala 
za všechny Vaše reakce na mé příspěvky.

Přeji krásné a slunné nadcházející dny.

Pá Lea






Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea