a

a

středa 1. června 2016

GORJUSS HEARTFELT pokračování


Krásný dobrý den moji milí,

právě se Brnem přehnala menší přeháňka a já usedám k PC,
abych Vám ukázala co jsem ušila minulý týden.

Jak jsem slíbila, pokračovala jsem v tvoření 
z nové kolekce látek Gorjuss Heartfelt.

Ušila jsem další dva povlaky na polštáře s touto kouzelnou panenkou,
pět taštiček z toho se dají dvě použít jako pouzdro na psací potřeby, 
obal na knihu a rámečkovou taštičku.



























 

Jako vždy vše najdete v mém obchůdku na Fléru.

Děkuji všem za milá nakouknutí, 
krásná slova a podporu.

Mějte se moc krásně a brzy jsem tu znovu 
s novými typy taštiček.

Pá Lea





2 komentáře:

  1. Krásné šití a látka obzvláště :-))) ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško, děkuji za chválu a za návštěvu blogu. Kolekce látek je opravdu moc povedená, ale malinko si od nich musím odpočinout už se o nich i zdálo :o). Pá Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea