a

a

pondělí 25. července 2016

Kam se podíváme příště?


Krásný letní den moji milí,

pomalu máme za sebou polovinu prázdnin, naše Anička má zítra svátek.
Ano, je to tak Svatá Anna - chladna z rána a já mám pořád cestovatelskou náladu.

Na Fléru jsem objevila úžasné panely se světovými památkami
a hned jsem věděla s čím je budu kombinovat :).
Květy na panelech jsou velmi podobné těm z kolekce 
Santoro-London Mirabelle.
Ušila jsem dvě sady romantických prostírek pod názvem

Kam se podíváme příště? Paříž, Benátky a Paříž a Šikmá věž v Pise











U prostírek se tak pěkně relaxuje a proto jsem ušila
další tři sady s kuchyňským náčiním.
Krásná kolekce látek Ivory Kitchen, Výrobce Red Rooster.
Doplněno smetanovou látkou s puntíky a olemováním tmavě fialové barvy.












Na světě je i nový cestovatelský organizér
Na cesty - Amsterdam 
z krásných látek kolekce Hearty Good Wishes,
designérka Janet Clare, výrobce je má oblíbená Moda.
Doplněn notýskem s motivy Amsterdamu.










Vše jsem opět vložila do obchůdku na Fléru

Nafotila jsem letošní květiny, ale o tom až příště.

Mějte se krásně letně a budu ráda, když opět nakouknete.

Pá Lea



Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea