a

a

úterý 12. července 2016

Dovolená a cestování


Krásný dobrý večer přeji,

u nás po horkých dnech prší a já déšť vítám, 
protože se po dvou teplých nocích konečně pořádně vyspím :).

Dovolená a cestování

v tomto duchu bylo i mé tvoření.
Z kouzelných látek s mořskými motivy jsem ušila 
organizér a obal na knihu.
Za notýsky, které jsou součástí organizéru musím opět poděkovat mému muži,
který na mne myslí kudy chodí :).















Organizéry si opravdu užívám a tak je tu ještě jeden.

Z mé oblíbené kolekce Rue Indienne 
a doplněn je modrou látkou z kolekce Burlap.
Ze stejné kolekce jsem šila před časem taštičku s novým 
typem rámečku a tak jsem je vyfotil dohromady, aby jste viděli
jak jim to spolu krásně sluší.

Uvnitř organizéru je jedna kapsička na zip
a na protější straně jsou dvě kapsičky na karty 
a jedna větší kapsa, která drží notes.
Notes je samozřejmě součástí.









Všechny novinky včetně rámečkové taštičky
 jsou vloženy v mém obchůdku na Fléru.
Děkuji všem za milá nakouknutí.


Jen upozorňuji, že kolekce
 povlaků s koňmi Klus a cval 
je opět kompletní a v nabídce je všech osm plemen koní.
Část je k odeslání okamžitě a další vám ráda do týdne ušiji.




Děkuji všem, kteří nakukujete a jste tu se mnou.

Přeji Vám samé krásné dny 
a pokud jsou dovolenkové tak samozřejmě sluníčkové.

Pá Lea





Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea