a

a

pondělí 27. března 2017

Povlaky s novými plemeny pejsků a malé kosmetické taštičky


Krásný slunný den moji milí,

konečně je tu jaro a s ním spojená práce na zahradě.
Ti kteří přezimovávali milované canny upozorňuji, že právě teď
je ta správná doma je přesadit do malých květináčků 
a přestěhovat do tepla domova.
Tady je obrazově zpracovaný návod jak na to
http://pletenepolstare.blogspot.cz/2015/04/dosna-canna-presazovani.html


Jak už jsem minule slíbila, je na světě další panel
s novými plemeny pejsků.

Zatím jsem ušila pět povlaků, ale pokud budete mít zájem o jiné plemeno,
které na přiloženém panelu vidíte, napište mi, ráda ho pro Vás ušiji.











Má oblíbená návrhářka Anni Downs uvedla na trh 
krásnou kolekci Garden Whimsy

a tady jsou z ní ušity malé kosmetické rámečkové taštičky.
Zatím jsou všechny v obchůdku na Fléru,
ale jak tam dlouho vydrží nevím :). První várka se okamžitě prodala.




Tato už je prodaná :)




Miluji styl této návrhářky a proto jsem si pro sebe z této kouzelné kolekce 
 ušila obal na doklady. Maličkost, která potěší.
Určitě tyto obaly ušiji i do obchůdku.





Drobnosti pro naše nejmenší.
Obaly na zdravotní průkazy 
s novými roztomilými obrázky zvířátek.











Vše je uloženo v mém obchůdku na Fléru 
a opět fungují prokliky na hlavních fotografiích,
které vás přivedou přímo na Flér.

Děkuji všem za milá nakouknutí
a budu se na vás těšit i příště.















2 komentáře:

  1. Dobrý večer, Leonko. Krásné polstarky. Koukala jsem na panel s vymarackem, přesně takovou hlavinku měla moje poslední Barunka . Ale ještě nemůžu mít doma polštářek, mám ji v hlavě a taky na fotkach,asi to potrvá. Už jsem presadila dosny canny a moc se těším, až začnou kvést. Je to po muskatech a růžích moje nej kvetina. Mějte se moc hezky, krásné jaro.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Marti, panel s pejsky je opravdu povedený, ale naprosto Vás chápu nevím, co by jsme dělali nemít to naše chlupaté štěstí.
      Canny mám taky přesázené, ale letošní zima byla dlouhá a jsem zvědavá co mi z nich vyroste, protože po přezimování jich moc nezbylo.

      Marti, mějte se moc krásně a děkuji za návštěvu blogu. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea