a

a

středa 7. března 2018

Pro každého něco



Krásný dobrý den moji milí,

zima je už doufám u konce a já přicházím 
se spoustou barevných novinek,
abych vám rozsvítila den :).


Jak už název příspěvku napovídá, dnes to bude pro každého něco.
Spousta mincovek, malých rámečkových taštiček a obalů
na zdravotní průkazy dětí.

Mincovky s panenkou Gorjuss






Mincovky s panenkou Mirabell





Mincovky a obaly na zdravotní průkazy dětí
s obrázky zvířátek a květin










Malé rámečkové kosmetické taštičky 
se zrcátkem a klíčenkou

Z kolekce Valley of the Kings - Údolí králů

tato sada je už prodaná, ale na stole mi leží další tři její sestřičky,
pokud vám padla do oka, koncem týdne se objeví v obchůdku na Fléru.






Opět kolekce Valley of the Kings - Údolí králů






Jedna květinová ve veselých barvách





a ještě jedna s květinami a se zlatými efekty
v nabídce je i mincovka






Nakonec jedna chlubivá, koupila jsem si nového pomocníka 
na šití kabelek a batohů a tady je první počin.

Cestovatelský batůžek pro naši Aničku 
- kombinace krásné koženky a zahraniční látky.

Za střih děkuji milé Milušce - Milkak.








Děkuji všem za milá nakouknutí.
Prokliky na jednotlivé zboží neuvádím, ale vše co je dostupné
naleznete v mém obchůdku na Fléru. 

Těším se na vás a přeji krásný den všem
Pá Lea



Zvu vás na návštěvu mé stránky na 
FB Polštářkový svět























6 komentářů:

  1. Vše je tak krásné, že bych měla problém se opravdu rozhodnout. Nádherné látky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám Vás na svém blogu a děkuji za krásná slova. Látky jsou zahraniční a povětšinou americké, oni to prostě za ty léta umí. Mějte se moc krásně a pá Lea

      Vymazat
  2. Mincovky jsou úžasné a hlavně ohromně praktické ;-). Za mně kolekce Údolí králů :-)). Luxusní! Krásný den. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den přeji a děkuji za návštěvu. Údolí králů je kouzelná kolekce látek, však taštička z ní se okamžitě prodala, ale na stole mi leží další tři kousky tak uvidíme jak se budou líbit. Jen je škoda, že tato kolekce je vyprodaná, pracuji ze zásob, které nejsou nevyčerpatelné :).
      Mějte se moc krásně a pá
      Lea

      Vymazat
  3. Teda to je opravdu nádhera, já moc ráda tvořím, mám na to zaměřený i blog, ale s šitím si zatím moc nerozumím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den přeji, děkuji za chválu a za návštěvu blogu. S tvořením to máme stejně, je to součást mého života. Krásný den přeji. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea