a

a

sobota 22. října 2016

Rámečkové taštičky a obaly na knihy


Krásný dobrý večer moji milí,

máme za sebou nádhernou podzimně prosluněnou procházku,
kterou si dokonce pochvalovala i naše dcera.
 Ten kdo má patnáctileté dítě ví o čem mluvím :).
Vznikly nádherné fotografie plné sluníčka a podzimní nálady,
ale jsou zatím bezpečně uloženy v mobilu mého muže.

Pokračovala jsem v tvoření.
Látky už jste viděli, jen jsem změnila použití.


Rámečkové taštičky s panenkou Curiosity







Rámečková taštička a obal na knihu s růžemi






Určitě si vzpomenete na taštičku z minulého příspěvku, 
která je ze stejné látky, ale s jiným rámečkem





Obal na knihu pro švadlenky

základní top tohoto obalu mi ležel na stole pěkně dlouho,
nevěděla jsem čím ho doplnit a pak to přišlo a tady je výsledek.
Obal je ušitý klasickou patchworkovou technikou a látky jsou z kouzelné 
kolekce látek Summer Garden od Makower.








Vše je opět vloženo do mého obchůdku na Fléru
a na všech hlavních fotografiích opět fungují prokliky
přímo na Flér.

Všem děkuji za milá nakouknutí a příště jsem tu s krásnými novinkami,
které mi právě leží na stole.

Malé namlsání, z panelu budou povlaky na polštáře.








Krásné dny

Pá Lea












1 komentář:

  1. Jůů, to je to zase úžasný... Jojo, vím, o čem mluvíš, kupodivu náš sedmnáctka si taky rád vyjde s maminkou na prochajdu a je pak moc spokojený, že mamka měla čas jen a jen pro něj :-)

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea